|
| کد مطلب: ۱۱۲۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی مس پاسخ فحاش‌ها را داد

نشست آتشین حسین‌خانی: شما شرف نداشتید!

سرمربی مس کرمان پس از سقوط تیمش به دسته یک صحبت‌های آتشینی را به زبان آورد.

نشست آتشین حسین‌خانی: شما شرف نداشتید!
منبع: ورزش3 |

سرانجام مس کرمان با پذیرش شکست مقابل سپاهان به رده پانزدهم جدول سقوط کرد تا در نهایت به عنوان دومین تیم سقوط‌کننده، راهی لیگ یک شود.

فرزاد حسین‌خانی پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ یک در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: قبل از آنکه در خصوص بازی بخواهم صحبت کنم، به دلیل سقوط تیم مس کرمان به لیگ یک از همه هواداران کرمان عذرخواهی می‌کنم. من قلباً تیم مس کرمان را دوست دارم، اما باید همه این موضوع را بدانند که من قلباً دوست داشتم تیم مس کرمان در لیگ برتر بماند و همه هواداران باید بدانند که کادر فنی هم تلاش خود را کرد، اما نشد.

او ادامه داد: اگر بخواهم در خصوص مس کرمان صحبت کنم باید به اولین بازی دور برگشت‌مان برگردیم. ما در اولین بازی خودمان در مرحله برگشت مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیدیم، اما در همین نشست خبری بعد از بازی به مسئولان باشگاه مس کرمان این هشدار را دادم که در آینده روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و بعد از آن اسیر جنگ داخلی شدیم. بعد از اتفاقات هم کسی به تیم کمک نکرد. بعد از اتفاقات ما 5 امتیاز با قعر جدول فاصله داشتیم، از همان روز بزن‌ بزن‌ها در باشگاه ما شروع شد. درواقع به‌طور کلی با توجه به اینکه 5 امتیاز با قعر جدول فاصله داشتیم، تیم را رها کردند و به تسویه حساب‌های شخصی خودشان پرداختند.

کاپیتان اسبق مس کرمان در ادامه گفت: مسئولان باشگاه به‌جای اینکه تیم خودشان را تقویت کنند، به فکر دعواهای خودشان بودند. امروز دیگر همه چیز تمام شده است و من می‌خواهم صحبت‌های خودم را انجام دهم. ما وقتی 5 امتیاز اختلاف داشتیم، مسئولان باشگاه به جای کمک کردن به تیم، به فکر مذاکره با مربیان دیگر بودند. من قبلا هم گفته‌ام و امروز هم تاکید می‌کنم باشگاه مس کرمان ستاد انتخاباتی نیست. خواهش می‌کنم که بگذارید ورزشی‌ها برای این باشگاه تصمیم بگیرند. تیم به لیگ یک سقوط کرد. سود آن برای مسئولان باشگاه چه بود؟ جالب است بدانید سال 92 هم که مربیان و بازیکنانی بزرگی داشتیم به لیگ یک سقوط کردیم. چرا آن زمان مربیان مورد هجمه قرار نگرفتند، اما امروز که تیم سقوط کرده است تمام اهانت‌ها به سرمربی می‌شود. آیا شما احساس نمی‌کنید یک جای کار می‌لنگد؟ 

حسین‌خانی ضمن اشاره به حواشی داخل باشگاه مس توضیح داد: زمانی هم که من به عنوان سرمربی در تیم مس بودم، انگ‌های زیادی به من زدند و اسم باندباز را روی من گذاشتند. منِ حسین‌خانی هیچ، شما نگاه کنید ببینید در یک سال گذشته چه بر سر ورزش مس کرمان آمده است. وقتی شما با دقت به بعضی از مسائل نگاه کنید متوجه می‌شوید خیلی از تیم‌ها به جای دقت کردن به مسائل باشگاه دنبال مسائل دیگری بودند. من این برداشت را می‌کنم که مسئولان باشگاه مس به این نتیجه رسیده‌اند که از فوتبال به هیچ چیز نمی‌رسند. 

حسین خانی مربی مس کرمان

سرمربی مس کرمان ادامه داد: بگذارید واقعیت را بگویم. امروز روی سکو کسی را دیدم که هدایت تیم نونهالان مس کرمان را برعهده دارد، اما چطور می‌شود که نان مس کرمان را می‌خورد و علیه تیم بزرگسالان مس کرمان شعار می‌دهد. شما حساب کنید من در کنار خانواده‌ای زندگی می‌کردم که از یک سفره نان می‌خوردند اما درون آن تف می‌انداختند. شما همه این‌ها را کنار هم بگذارید و ببینید شرایط چگونه بوده است. مس کرمان خانواده خوبی نبود که امروز به لیگ یک سقوط کرد.

حسین‌خانی حرف‌هایش را این طور ادامه داد: شما نگاه کنید تیم بسکتبال و یا هندبال برای پیروزی‌هایشان چقدر پاداش گرفتند، اما وقتی کار به تیم فوتبال که می‌رسید کوچک‌ترین اتفاق درون‌تیمی هم به بیرون از خانواده منتقل می‌شد و در فضاهای مجازی به بدترین شکل منتشر می‌شد. من زمانی که مس کرمان در لیگ یک بود، با توجه به ارتباطی که با مدیرعامل مس کرمان داشتم، تمام افرادی که به ضرر باشگاه مس کار می‌کردند را دور کردم و نتیجه آن صعود مس کرمان به لیگ برتر بود، اما وقتی که تیم به لیگ برتر صعود کرد، همه افرادی که کنار رفته بودند به کار خود برگشتند و بعد از آن هم حال و روز باشگاه مس همینی است که می‌بینید.

سرمربی تیم سقوط کرده هفته پایانی اضافه کرد: من در گذشته هم گفته‌ام، صادقانه در خدمت اصحاب رسانه هستم و آماده‌ام که با شما صحبت کنم. من کسی نیستم که آویزان یک باشگاه شوم تا پست یا سمتی بگیرم. امروز تمام هواداران مس کرمان به من توهین کردند، اما من باز هم ناراحت نمی‌شوم؛ چراکه کسی که شرف ندارد، به خود اجازه می‌دهد به دیگران هم توهین کند. هواداران اصلی مس کرمان فرزاد حسین‌خانی را به این جایگاه رساندند و من را بزرگ کردند.

مطمئن باشید تا زمانی که کسانی که مربوط به باشگاه نیستند در باشگاه حضور داشته باشند، این تیم به جایی نخواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده روی نیمکت تیم مس کرمان حضور خواهد داشت یا نه، عنوان کرد: با توجه به فضایی که در شهر و باشگاه وجود دارد، تصمیم گرفته‌ام که یک مدت از شهر کرمان بروم؛ چراکه دلم از خیلی از افراد گرفته است. مطمئن باشید بعد از سه فصل سخت در مس کرمان، دیگر خسته شده‌ام و نمی‌توانم ادامه دهم. با توجه به اتفاقاتی هم که افتاده است استراحت کنم، بهتر است و برای تمام عوامل و بازیکنان مس کرمان آرزوی موفقیت می‌کنم. تمام این صحبت‌های من به معنای استعفای سرمربیگری مس کرمان است، نه تنها امروز، بلکه بارها استعفا داده‌ام اما قبول نکردند.

حسین خانی مربی مس کرمان

حسین‌ خانی اضافه کرد: قطعا در آینده در یک فضای بهتری در خصوص سقوط مس کرمان به لیگ یک صحبت خواهم کرد. تیم مس کرمان ابزار بدنسازی هم نداشته و تمام تجهیزات بدنسازی تیم با کمک این و آن جمع شد. وقتی من درخواست وزنه به باشگاه دادم و آنها تهیه نکردند، از من چه انتظاری دارید؟ همان طور که گفتم در آینده صحبت خواهم کرد فقط بگویم که ما خانواده خوبی نبودیم و امیدوارم در آینده این تیم به موفقیت‌های خوب خود برسد. 

او در مورد سرنوشت مس در لیگ یک گفت: من پیشگو نیستم که پیش‌بینی کنم چه اتفاقاتی برای مس کرمان خواهد افتاد، اما جوی که بر ورزش استان کرمان حاکم است، مخصوصا باشگاه مس کرمان، جو خوبی نیست. شاید در آینده اتفاقات خوبی بیفتد، ولی مطمئن باشید در آینده هم شخص دیگری به جای من روی این صندلی خواهد نشست و درباره این مسائل صحبت خواهد کرد. تا زمانی که یک اتحاد در کرمان به وجود نیاید، هیچ اتفاقی در ورزش این شهر نخواهد افتاد. شاید مقطعی بتوانیم موفق باشیم، اما این موفقیت‌ها ماندگار نخواهد بود. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان با اشاره به بازی گل گهر و صنعت نفت آبادان گفت: ما از گل گهر سیرجان به دلیل همشهری بودن انتظار داشتیم بازی خوبی را مقابل صنعت نفت ارائه دهد، اما خب، این تیم هم در 5 هفته پایانی نتایج خوبی را کسب نکرد، ضمن اینکه قبل از بازی پایانی در تمرینات هم به بازیکنان گفته بودم که اصلا به نتیجه این بازی فکر نکنند و تمام تمرکز خودشان را روی بازی با سپاهان بگذارند. اگر بخواهم صادقانه بگویم برایم قابل پیش‌بینی بود که گل گهر به صنعت نفت امتیاز دهد، نه اینکه دیگران برداشت بدی بکنند، نه، تنها به خاطر شرایط بد گل گهر این پیش‌بینی برای ما شدنی بود. در ادامه هم صنعت نفت آبادان که نیاز به امتیاز این بازی داشت توانست از گل گهر امتیاز بگیرد و در لیگ برتر بماند. ای‌کاش هوادارانمان هم چشم به نتایج آن بازی نمی‌دوختند و تمام توانشان را برای تشویق بازیکنان تیم خودشان می‌گذاشتند، اما در این میان کسانی بودند که منتظر بودند تا مس کرمان سقوط کند و کاری که می‌خواهند را انجام دهند. یکسری‌ها علیه ما شعار داند و یکسری‌ها هم فیلم گرفتند و در فضای مجازی منتشر کردند. همه این‌ها برنامه‌ریزی‌شده بود. من آنها را هوادار نمی‌دانم و مطمئنم که آنها از شخص دیگری خط می‌گرفتند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین