|
| کد مطلب: ۱۱۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

دردسرهای ادامه‌دار مجمع غیرقانونی بدنسازی

معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان تهران فردا با حضور در وزارت ورزش، پاسخ‌گوی دلایل برگزاری مجمع غیرقانونی و انتخاباتی هیئت بدنسازی استان خواهد بود.

دردسرهای ادامه‌دار مجمع غیرقانونی بدنسازی
منبع: ایرنا |

مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان تهران درحالی روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با وجود مخالفت وزارت ورزش برگزار شد که معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صراحتا مخالفت خود را با برگزاری این مجمع انتخاباتی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده بود.

قرار است فردا جلسه‌ای با حضور آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و کرمعلی ایرجی معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان تهران در وزارت ورزش برگزار شود و طی آن این اقدام غیرقانونی هیئت بدنسازی استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

ایرجی با حضور در این جلسه درخصوص دلایل برگزاری مجمع انتخاباتی، بدون کسب مجوز از دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها توضیح خواهد داد.

او پیش‌تر در مصاحبه با برخی خبرگزاری‌ها مدعی شده بود مکاتبه‌ای از طرف وزارت ورزش برای برگزار نکردن انتخابات هیئت بدنسازی تهران دریافت نکرده است. این درحالی است که طبق قانون، هیئت‌های استانی موظف هستند برای برگزاری مجامع انتخاباتی خود از وزارت ورزش مجوز دریافت کنند ولی برای مجمع مذکور مجوزی از سوی این وزارت‌خانه صادر نشده بود.

حال باید منتظر ماند و دید در جلسه فردا چه دفاعیاتی از سوی معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان تهران ارائه خواهد شد و واکنش وزارت ورزش در قبال تخلفات صورت گرفته چیست.

با توجه به این که وزارت ورزش مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان تهران را رسما غیرقانونی اعلام شده بود تا مهر باطلی باشد بر ریاست قناعتی، انتظار می‌رود این وزارت‌خانه برخورد پیش‌گیرانه‌ای هم با متخلفان داشته باشد.

با این حساب و در صورت عدم صدور مجوز از سوی وزارت ورزش برای برگزاری مجمع مذکور، تعلیق فرد یا افراد خاطی و یا برکناری آن‌ها از سمت‌های کنونی، می‌تواند در زمره اقدامات بازدارنده باشد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین