|
| کد مطلب: ۱۱۲۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش AFC به قهرمانی پرسپولیس و ناکامی استقلال

سایت AFC به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر واکنش نشان داد.

واکنش AFC به قهرمانی پرسپولیس و ناکامی استقلال
منبع: خبر ورزشی |

شب گذشته (پنجشنبه) در ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس توانست در یک دیدار آسان با نتیجه قاطع چهار بر صفر میزبان خود نساجی را با شکست مواجه سازد تا با ۶۶ امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

در پی این قهرمانی سایت کنفدراسیون فوتبال درباره آن نوشت: تیم پرسپولیس در رقابتی دشوار و سخت با سپاهان، پانزدهمین قهرمانی در لیگ برتر ایران را با یک امتیاز بالاتر از این تیم به دست آورد. این تیم با ۶۶ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از سپاهان به کار خود در این فصل را به اتمام رساند.

در ادامه این گزارش آمده است تیم پرسپولیس که فصل گذشته از ششمین قهرمانی متوالی خود بازماند و استقلال توانست به پنج دوره قهرمانی پیاپی این تیم پایان دهد، در دیدار مقابل نساجی مازندران به پیروزی دست پیدا کرد تا جام قهرمانی را تصاحب کند.

آن‌ها شروع خیلی عالی داشتند به شکلی که در همان دقیقه ۳ توسط علی نعمتی از حریفشان پیش افتادند، سعید صادقی در دقیقه ۲۸ برتری تیم خود را به ۲ گل افزایش داد. سروش رفیعی (۷۵) و میلاد سرلک (۷۸) گل‌های بعدی را برای تیم خود وارد دروازه حریف کردند تا با این نتیجه قهرمانی این تیم قطعی شود.

سپاهان هم با وجود شکست ۲ بر یک مس کرمان به نایب قهرمانی دست یافت و استقلال نیز با ۶۲ امتیاز پس از شکست ۷ بر یک تراکتور به رده سوم بسنده کرد

 

ارسال نظر

پربازدیدترین