|
| کد مطلب: ۱۱۱۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل بن‌ناصر شش ماه خانه‌نشین شد

باشگاه میلان اعلام کرد، پای مصدوم اسماعیل بن‌ناصر جراحی شده و او دست‌کم تا شش ماه دیگر قادر به بازی نیست.

اسماعیل بن‌ناصر شش ماه خانه‌نشین شد
منبع: ایران ورزشی |

این ملی‌پوش الجزایری در بازی رفت میلان و اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مصدوم شد و امروز زانوی آسیب‌دیده‌اش را به تیغ جراحان سپرد تا مشکل آن را برطرف کنند. به این ترتیب، بن‌ناصر اوایل فصل آینده را هم از دست خواهد داد.

در بیانیه رسمی میلان آمده است: «آ ث میلان اعلام می‌کند که زانوی راست اسماعیل بن‌ناصر امروز صبح در لیون جراحی شده است. ضایعه غضروفی به وجود آمده به طور موفقیت آمیز توسط دکتر برتران سونری کوته در حضور پزشک باشگاه، دکتر استفانو ماتزونی برطرف شد. برآورد می‌شود دوره بهبود دست کم شش ماه باشد.»

این هافبک میانی در طول فصل ۲۰۲۲-۲۳ نقشی کلیدی در برنامه‌های استفانو پیولی داشت و در ۴۰ مسابقه برای میلان به زمین رفت که در ۳۴ مسابقه در ترکیب اصلی بود. او در مجموع ۲۷۰۴ دقیقه بازی کرد و سه گل زد و دو پاس گل داد.

میلان در حالی با بداقبالی هافبک وسط خود را از دست داده که در مسابقه رفت با اینتر، رافائل لیائو غایب بود و حالا که او خوب شده و قادر به بازی است، بن‌ناصر مسابقه برگشت را از دست می‌دهد.

روسونری در حالی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان مبارزه می‌کند که در سری آ در رتبه پنجم ایستاده و احتمال دارد سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست نیاورد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین