|
| کد مطلب: ۱۱۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

والیبال برفی؛ از همدان تا المپیک زمستانی

دبیرکل فدراسیون والیبال با قدردانی ویژه از میزبانی سال قبل همدان در نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی کشور گفت: والیبال برفی به زودی به المپیک زمستانی اضافه خواهد شد و همدان از این افتخار برخوردار است که به عنوان نخستین استان کشور پیش رو در شروع به کار رسمی این رشته ورزشی بود.

والیبال برفی؛ از همدان تا المپیک زمستانی
منبع: ایرنا |

میلاد تقوی روز شنبه در مجمع سالیانه هیات والیبال استان همدان اظهار داشت: رشته والیبال برفی با جدیت در کشورهای اروپایی دنبال می‌شود هرچند در آسیا کمتر به آن پرداخته شده اما به زودی جزو ورزش‌های المپیک زمستانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همدان پیش قراول مسابقات این رشته ورزشی در کشور شده و هم اکنون نیز برنامه ریزی گسترده برای فعالیت این رشته در اقصی نقاط داریم و می‌توانیم جزو طلایه داران المپیک زمستانی باشیم.

وی بیان کرد: همدان نخستین استانی بود که این رشته را در سطح گسترده که بازتاب رسانه‌ای بسیار مطلوبی هم داشت، فعال ساخت و مورد تمجید فدراسیون جهانی نیز بود.

والیبال برفی؛ از همدان تا المپیک زمستانی

دبیرکل فدراسیون والیبال کشور با قدردانی از تلاش بی‌وقفه مجموعه استان همدان ادامه داد: هیات والیبال همدان طی یکسال گذشته در پیشبرد اهداف والیبال کشور فعالیت چشمگیری داشته است.

وی افزود: این استان در منابع درآمد پایدار نیز موفق عمل کرده و استقلال مالی خوبی داشته و این در حالی است که هم فدراسیون و نیز دستگاه‌های ورزش در سطح استان‌ها با محدودیت‌های اعتباری مواجه هستند.

حضور در لیگ‌های معتبر هدف اصلی والیبال همدان

رییس هیات والیبال استان همدان نیز در این مجمع اظهار داشت: این هیات در تلاش است با جذب اسپانسر، در لیگ‌های معتبر کشور در فصل جاری حضور یابد.

حمید بادامی نجات با تاکید بر اینکه تیمداری جزو وظایف هیات‌های ورزشی به شمار نمی‌رود، بیان کرد: با این حال تلاش می‌کنیم با مشارکت بخش خصوصی، در یکی از لیگ‌های مطرح کشور شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: والیبال همدان این ظرفیت را دارد که در لیگ دسته اول بانوان یا آقایان کشور تیم داشته باشد و معتقدم حضور در لیگ، ویترین ورزشی هر هیات به شمار می‌رود.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: البته باتوجه به نبود صنایع بزرگ، تیمداری در سطح استان بوسیله هیات والیبال کار بسیار سختی است و امیدوارم با جذب اسپانسر بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در سطح استان نسبت به فعال‌سازی هیات والیبال در تمامی شهرستان‌ها با سازوکار جدید و هدفمند اقدام کرده‌ایم، گفت: در تمامی شهرستان‌ها میزبان مسابقات مختلف بوده و هستیم.

والیبال برفی؛ از همدان تا المپیک زمستانی

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای رشته والیبال اظهار داشت: سال گذشته با کمک شهرداری زمین ساحلی در یکی از پارک‌های شهر را ایجاد کردیم و امسال نیز سه زمین استاندارد رشته ساحلی احداث خواهد شد.

بادامی نجات میزبانی مسابقات دستجات آزاد والیبال برفی در سال گذشته را یکی از اقدامات مهم در تقویم فدراسیون عنوان کرد و گفت: همدان با این میزبانی این مسابقات پرهیجان، بازهم در سطوح ملی و بین المللی بازتاب رسانه‌ای بسیار خوبی داشت.

رییس هیات والیبال همدان یادآور شد: با برخورداری از استعدادهای نخبه ورزشی، می‌توانیم استان همدان را به یکی از قطب‌های اصلی رشته والیبال برفی در کشور تبدیل کنیم و برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌ها و امکانات موردنیاز در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه ایجاد شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین