|
| کد مطلب: ۱۱۱۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

مدافع مس کرمان: برای گرفتن امتیاز جان می‌دهیم

مدافع مس کرمان از انگیزه تیمش برای کسب امتیاز از انزلی می‌گوید.

مدافع مس کرمان: برای گرفتن امتیاز جان می‌دهیم
منبع: ورزش3 |

مس کرمان امروز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برابر ملوان قرار خواهد گرفت و امیدوار است بدشانسی‌هایش به پایان رسیده و با کسب نتیجه مطلوب شانس بقای خود را نیز افزایش دهد.

میلاد خدایی مدافع نارنجی‌پوشان در خصوص این بازی و شرایط تیمش گفت: بازی سختی در انتظار ماست. بازی در زمین ملوان به خودی خود سخت است و اکنون که آنها هفته گذشته یک شکست خانگی سنگین را تجربه کرده‌اند کار سخت‌تر نیز شده است.

وی ادامه داد: با این حال ما یک هدف بزرگ داریم. باید از انزلی دست پر خارج شویم و شرایط را برای خودمان شکل دهیم. تمام لحظاتی که جنگیدیم تا در لیگ برتر حاضر شویم جلوی چشم ما قرار دارد. نباید شرایط سخت شود و کار به هفته آخر بکشد. از همه نظر تیمی شایسته حضور در لیگ برتر هستیم و باید این مساله را ثابت کنیم. در بازی‌های قبلی فقط و فقط بدشانس بودیم. قرار نیست همیشه همینطور باشد. امروز برای ماندن و امتیاز گرفتن مس کرمان جان می‌دهیم و هر طور شده با امتیاز باید انزلی را ترک کنیم. به شخصه تا سر حد مرگ برای این بازی توان خواهم گذاشت.

خدایی در پایان گفت: مس متعلق به لیگ برتر است. مثل تیمی از لطف و بخشش و اشتباهات داوری بهره برده‌ایم. امروز برای آبروی خودمان و هواداران‌مان باید بجنگیم. باید ثابت کنیم بهترین هستیم و امیدوارم اتفاق خوبی برای ما رقم بخورد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین