|
| کد مطلب: ۱۱۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون بارسلونا: نباید برای جذب مسی دیوانه شویم

معاون بارسلونا وضعیت اقتصادی این باشگاه را بررسی کرده و شرایط احتمال بازگشت لیونل مسی را توضیح داد.

معاون بارسلونا: نباید برای جذب مسی دیوانه شویم
منبع: ورزش3 |

ادوارد رومئو، معاون مالی بارسلونا، تایید می‌کند که جذب لیونل مسی آسان نیست و این انتقال تنها به چراغ سبز لالیگا بستگی ندارد.

معاون مالی باشگاه وضعیت آبی اناری پوشان را در گفتگو با رادیو کاتالونیا توضیح می‌دهد:"ما شبیه به موقعیتی در آی سی یو نیستیم، در بخش هستیم. هنوز در بیمارستان هستیم. فکر می‌کنم در حال پیشرفتیم. تقاضای صبر کردم، دو سال صبر، تا روی سطح مالی متمرکز شویم. ما آن را انجام می‌دهیم. در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کردیم که با مهندسی انجام شده است. تیم رقابتی‌تری داریم، می‌توانید با نتایج به دست آمده این را ببینید."

فروش بازیکنان؟

ما به دلیل زیان، مبلغی را که باید داشته باشیم در اختیار نداریم، باید 200 میلیون از مخارج را کاهش دهیم، این‌ها مربوط به هزینه و درآمد است. ما معامله با شرکت‌های بازاریابی و اسپانسرینگ انجام می‌دهیم و بعد همه فوتبالیست‌های پایه احتمالاً در تیم اصلی بازی نمی‌کنند... و توانایی فروش آن‌ها برای بازی در باشگاه‌های دیگر، کاری که بارسا انجام نداد، یک گزینه است. برای اینکه بتوانیم بازی کنیم، در صورت وقوع باید فروش بازیکن داشته باشیم.

اگر هیچ خروجی وجود نداشته باشد، حتی اگر برنامه "زنده ماندن" تصویب شود، مسی نمی‌تواند، بیاید. در آنچه به توده حقوق اشاره دارد، برای ورود 10 بازیکن، 10 بازیکن باید خارج شوند. باید یک به یک اقدام کنیم. هر بازیکنی که وارد می‌‌شود باید با یک بازیکن خروجی، بدون در نظر گرفتن نام، جبران شود.  ما در موقعیت‌های پیچیده‌تری کار کرده‌ایم، اما نباید دیوانه شویم. نمی‌خواهم منطقه امن خود را از دست بدهم. ما ارزیابی نکرده‌ایم که آیا مسی اهرمی است یا خیر. این موضوع بیشتر اجتماعی خواهد بود تا اقتصادی. هیچ محاسبه‌ای در مورد اینکه مسی چه چیزی می‌تواند تولید کند، وجود ندارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین