|
| کد مطلب: ۱۱۰۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

باهوش ترین فوتبالیست جهان در حال حاضر کیست؟

تیری آنری با تمجید از کوین دی بروینه او را باهوش‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان توصیف کرد.

باهوش ترین فوتبالیست جهان در حال حاضر کیست؟
منبع: ايسنا |

کوین دی بروینه توانست در دیدار با رئال مادرید دروازه این تیم را باز کند تا سیتی در زمین رئال بازنده نباشد. این سومین گل او در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بود.

به نقل از اسپورت بایبل، تیری آنری با برخی از با استعدادترین و باهوش‌ترین بازیکنان تاریخ از جمله لیونل مسی، دنیس برکمپ، زین‌الدین زیدان، ژاوی و آندرس اینیستا بازی کرده است اما او معتقد است که مغز دی بروینه در سطحی بسیار بالاتر از بقیه بازیکنان است.

تیری آنری در صحبت‌هایی با تمجید از این بازیکن گفت: فکر نمی‌کنم دی بروینه در دیدار با رئال خیلی خوب بود اما گل مهمی زد. باید بگویم که با بازیکنان زیادی برخورد کردم و خیلی از آن‌ها ستاره‌های بزرگی بودند ولی دی بروینه باهوش‌ترین بازیکن جهان است. فکر می‌کنم برگ برنده بازی کوین دی بروینه مغزش است.  بعضی جاها نمی‌دانم گاهی اوقات انصافاً او درباره چه فکر می‌کند. انگار او با بقیه بازیکنان فرق دارد.  

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: فکر می‌کنم او باهوش‌ترین بازیکنی است که تا به حال در زندگی‌ام دیده‌ام. من چیزهای زیادی از او در تمرینات و بازی‌ها دیدم. او یک کمال‌گرا است. انگار او از یک سیاره متفاوت آمده است. دی بروینه برای تثبیت موقعیت خود به عنوان یک بازیکن بزرگ در تمام دوران، به موفقیت و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد. او نه فقط یکی از بهترین هافبک‌های نسل خود، بلکه یکی از بهترین هافبک‌هایی است که وجود داشتند. ۳۰ یا ۴۰ سال است که فوتبال تماشا می‌کنم. فکر نمی‌کنم پاسور بهتری از او دیده باشم. دی بروینه به قهرمانی در لیگ قهرمانان نیاز دارد.  

جیمی کاراگر نیز از طرفداران بازیکن پیشین چلسی و ولفسبورگ است و او را یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال جهان می‌داند.

آنری در دو دوره دستیار تیم ملی بلژیک بود و با این بازیکن ۳۲ ساله کار کرده است.

دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی هفته آینده در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر انگلیس برگزار خواهد شد. باتوجه به تساوی‌ای که منچستر سیتی در دیدار دیشب کسب کرد، این تیم شانس زیادی دارد که بتواند انتقام باخت دراماتیک پارسال را از رئال مادرید بگیرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین