|
| کد مطلب: ۱۱۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پرونده ویلموتس بالاخره بسته شد

مدیر کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید نهایی فیفا برای پرداخت بدهی ویلموتس خبر داد.

پرونده ویلموتس بالاخره بسته شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان |

 

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱، مهدی تاج خبر مهمی برای فوتبال ایران داشت و در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد مبلغ ۳.۵ میلیون دلار که بدهی فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس بوده، از محل پاداش‌ها و پول‌های بلوکه شده ایران نزد فیفا پرداخت شده است. موضوعی که بعد از حدود ۳ ماه، شب گذشته توسط هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به تایید رسید و او از چگونگی روند پرداخت طلب سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی سخن گفت.

طبق ادعای ممبینی، فدراسیون فوتبال درآمد ارزی نداشته و به همین علت پرداخت طلب ویلموتس از محل پاداش ایران بوده است. با این حال، رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال حالا خبر مهم‌تری داده است از تایید فیفا پای پرداخت این بدهی سخن می‌گوید که خبری بسیار مهم برای فوتبال ایران است.

علی تارقلی‌زاده مدیر بین‌الملل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره تسویه حساب با مارک ویلموتس بر پایان وظایف مربوط به این فدراسیون در این باره تاکید کرد.

او در این خصوص گفت: تعهدات مربوط به پرداخت به مارک ویلموتس انجام شده است. بر این اساس،هم فیفا و هم فدراسیون فوتبال ایران این فرآیند را پذیرفته‌اند. وی در پایان گفت: هیچ گونه سودی به پرداختی انجام شده تعلق نخواهد گرفت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین