|
| کد مطلب: ۱۱۰۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

خیز مسی برای عبور از دایی

آرژانتین در خرداد برای دو بازی دوستانه برابر چین و اندونزی آماده می‌شود.

خیز مسی برای عبور از دایی
منبع: تابناک |

تیم ملی فوتبال آرژانتین خرداد پیش رو دو بازی دوستانه را در آسیا برگزار خواهد کرد. یاران لیونل مسی پیشنهادهای زیادی برای بازی‌های دوستانه در خرداد داشتند و به همین خاطر قرار است با دو تیم آسیایی در این ماه به رقابت بپردازند.

به نظر می‌رسد دیدار با چین و اندونزی قطعی شده باشد. آن طور که رسانه‌های آرژانتینی اعلام کردند دیدار با اندونزی قطعی شده است و در صورت شکست مذاکرات با اتحادیه فوتبال چین، استرالیا به عنوان حریف دوم آرژانتین در نظر گرفته می‌شود.

خبرنگار نزدیک به فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز تایید کرد اندونزی و چین دو حریف بعدی آلبی‌سلسته در دیدارهای دوستانه است که هفت ماه پس از قهرمانی در جام جهانی قطر با دو بازی پر سود کار خود را پیش خواهد برد. مکان برگزاری بازی‌ها هنوز مشخص نیست ولی گفته می‌شود آرژانتین پول زیادی برای این دو بازی دوستانه دریافت خواهد کرد.

مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی سپتامبر ۲۰۲۳ آغاز می‌شود و آرژانتین قرار است در دو بازی اول و دوم خود به ترتیب با اکوادور و بولیوی روبه‌رو شود. آرژانتین با وجود قهرمانی در جام جهانی حضورش در دوره بعدی قطعی نیست و باید برای حضور در این رقابت‌ها سهمیه کسب کند.

در حالی که گفته می‌شد لیونل مسی، کاپیتان و فوق ستاره آرژانتین، بعد از جام جهانی قطر از تیم ملی کشورش کناره‌گیری می‌کند ولی خبری فعلا در این زمینه نیست و به نظر می‌رسد مسی متقاعد شده است تا به کارش ادامه دهد.

مسی اکنون ۱۰۲ گل ملی در کارنامه داشته و ۷ گل تا به رکورد گلزنی علی دایی فاصله دارد و به نظر می‌رسد در صورتی که مسی در این دو دیدار دوستانه حضور داشته باشد بتواند خودش را به رکورد شهریار فوتبال ایران بسیار نزدیک کند.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین