|
| کد مطلب: ۱۱۰۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال به چینی‌ها فروخته شد؟

به نظر می‌رسد خرید باشگاه استقلال توسط یک شرکت چینی با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله داشته باشد چرا که عملا امکان چنین انتقالی وجود ندارد.

باشگاه استقلال به چینی‌ها فروخته شد؟
منبع: ایرنا |

تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان روز جمعه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روبروی یکدیگر قرار گرفتند.این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امیدهای آبی‌پوشان تهرانی برای دفاع از عنوان قهرمانی کاهش پیدا کند.

این بازی با یک اتفاق و حاشیه بزرگ بر روی سکوها همراه بود، اتفاقی که باعث شد درباره خرید استقلال حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شود.یک فرد چینی که نماینده یک شرکت دولتی کشورش بود در جایگاه ویژه حاضر و به تماشای این مسابقه پرداخت . او در مصاحبه‌ با نمایندگان رسانه‌های گروهی اظهار داشت که به دنبال خرید باشگاه استقلال است و قصد دارد برای آغاز مذاکرات از زیرساخت‌های فوتبال ایران دیدن کند.

این فرد چینی ادعاهای دیگری را هم مطرح کرد: قرار است پیشینه باشگاه استقلال را بررسی کنیم و می‌دانیم که این باشگاه تاریخچه فوق العاده‌ای دارد و ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورده اند. استقلال پتانسیل زیادی دارد تا بتوانیم در این تیم سرمایه گذاری کنیم.

پیگیری‌های خبرنگار ما حکایت از این دارد تمام ادعاها و اخبار مطرح شده درباره خرید باشگاه استقلال توسط شرکت چینی به دور از حقیقت است.

یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال در این باره به ایرنا گفت:چنین درخواستی نه به صورت مکتوب و نه به صورت شفاهی به باشگاه استقلال است و از آن بی خبر هستیم. طبق قوانین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خارجی واگذار نخواهد شد.

با توجه به این اظهارنظر فروش باشگاه استقلال می‌تواند ادعایی کذب در نظر گرفت؛ چرا که طبق قوانین امکان چنین انتقالی نیست.

ارسال نظر

پربازدیدترین