|
| کد مطلب: ۱۰۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

مسی ۲ هفته محروم شد

تصمیم جنجالی تیم پایتخت فرانسه، جدایی ستاره آرژانتینی از این تیم در پایان فصل جاری را بیش از پیش محتمل کرد.

 مسی ۲ هفته محروم شد
منبع: تسنیم |

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن لیونل مسی را به خاطر سفر بدون مجوز اخیرش به عربستان سعودی دو هفته از همراهی این تیم محروم کرد.

پاریسی‌ها که به دلیل ناکامی‌های‌شان در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی و همچنین نتایج ضعیف اخیرشان در لوشامپیونه - که باعث رسیدن مارسی رده دومی به پنج امتیازی آنها شده است - به اندازه کافی در معرض جنجال و حاشیه قرار داشتند، با مجازات کردن مسی به خاطر انجام سفری از پیش برنامه‌ریزی شده، بیش از پیش خودشان را تحت فشار قرار دادند.

مسی به سبب قراردادی که با سعودی‌ها به‌عنوان سفیر گردشگری آنها دارد، می‌بایست در ابتدای هفته جاری به ریاض سفر می‌کرد. او طبق روال همیشگی باشگاه که بعد از بازی‌های لیگ یکی دو روز به بازیکنانش استراحت می‌دهد، سفر خود را برنامه‌ریزی کرده بود، اما با توجه به باخت خانگی PSG‌ مقابل لوریان در ابتدای هفته، کریستوف گالتیه تعطیلی دو روز بازیکنانش را لغو و آنها را ملزم به شرکت در تمرینات کرد. با این حال مسی به دلیل تعهدی که به عربستانی‌ها داده بود، سفر خود را به خاورمیانه انجام داد که این تصمیم او به مذاق سران باشگاه خوش نیامد و باعث شد که آنها ستاره آرژانتینی‌شان را با محرومیتی دو هفته‌ای مجازات کنند.

طبق گزارش رادیو مونت‌کارلوی فرانسه، مدیران باشگاه فرانسوی سفر مسی به عربستان را «اشتباهی بزرگ» دانسته‌اند، ضمن اینکه از نظر آنها اینکه یکی از دو ستاره اصلی تیم‌شان در کنار کیلیان امباپه، سفیر سعودی‌ها باشد خوشایند نیست.

اگر محرومیت مسی به همین دو جلسه ختم شود، او بازی‌های بعدی پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم‌های تروا و آژاکسی در هفته‌های سی‌و‌چهارم و سی‌و‌پنجم لوشامپیونه را از دست خواهد داد. مجازات مسی از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مقطعی از فصل رخ داده که عملکرد او نیز در زمین بازی دچار اُفت محسوسی شده است و شایعات فراوانی درباره جدایی او از این تیم در پایان فصل برای بازگشت به بارسلونا یا بازی در لیگ عربستان شنیده می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین