|
| کد مطلب: ۱۰۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

واکنش جدید طارمی به جدایی از پورتو/ پرده‌برداری مهاجم ایرانی از تصمیم بزرگ!

ستاره ایرانی پورتو ماندن در پورتو یا رفتن از این تیم را به پایان فصل موکول کرد.

واکنش جدید طارمی به جدایی از پورتو/ پرده‌برداری مهاجم ایرانی از تصمیم بزرگ!
منبع: همشهری |

مهدی طارمی مانع از تسلیم‌شدن پورتو در راه قهرمانی در لیگ پرتغال شده و همچنان امیدهایش را برای دیدارهای پایانی فصل حفظ کرده است. مهاجم ایرانی در دیدارهای قبلی تیمش توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و گل‌های حساسی را به ثمر رسانده است.

قرارداد مهدی طارمی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد ولی احتمال فروش او نیز مطرح شده است؛ چرا که اگر پورتو قصد درآمدزایی داشته باشد تنها تابستان امسال فرصت دارد بازیکن ایرانی‌اش را بفروشد در غیر این صورت طارمی بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

حالا رقابت برای قهرمانی در لیگ به اوج خود رسیده است و بنفیکا با چهار امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد و چهار بازی تا پایان فصل باقی مانده است. با این حال دیدارهای بنفیکا سخت‌تر است و پورتو امیدهایش را برای قهرمانی از دست نداده است.

مهاجم ایرانی یکی از برجسته‌ترین بازیکنان پورتو در این فصل بوده است. او تا کنون ۱۶ گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده است و تنها یک گل با ژائو ماریو و گونچالو راموس در صدر جدول گلزنان فاصله دارد. طارمی علاوه بر این شش پاس گل هم داده است. او به طور مستقیم در ۳۴درصد از گل‌های تیمش تاثیر مستقیم داشته است.

مهدی طارمی در پاسخ به سوالی درباره تمدید قراردادش با پورتو یا رفتن از پورتو حاضر به دادن جواب مستقیم نشد و عنوان کرد در پایان فصل درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد و اکنون تمام تمرکز او روی بازی‌های باقیمانده پورتو است. به این ترتیب طارمی ماندن یا رفتن از پورتو را به پایان فصل موکول کرده است و باید دید این بازیکن ایرانی چه عناوینی را در این فصل کسب خواهد کرد.

مهدی طارمی در این فصل در ۴۵ بازی برای پورتو توانست ۲۵ گل به ثمر برساند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که این بازیکن در ۳۲ بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است. غیر از این طارمی در حمله بازیکن موثری است و می‌تواند تاثیر بالایی در حملات و گلزنی‌های تیمش داشته باشد.

او فصل گذشته با ۲۶ گل در ۴۸ بازی بهترین عملکرد باشگاهی خود را داشت و امسال می‌تواند این رکورد را بهبود ببخشد. او از زمان حضورش در پورتو در هیچ فصلی کمتر از ۲۰ گل نزده است. طارمی اکنون با زدن یک گل دیگر می‌تواند رکورد گلزنی فصل قبل خود یعنی زدن ۲۶ گل در یک فصل را تکرار کند که با توجه به دیدارهای پورتو در لیگ و جام حذفی بعید نیست طارمی بیش از این‌ها گلزنی کند و بتواند رکورد گلزنی‌اش را بهبود ببخشد.

این هفته پورتو در هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال به مصاف بوآویشتا رفت که در نهایت با تک گل مهدی طلرمی در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید. پورتو در این دیدار به درد سر هم افتاد و از دقیقه ۶۶ با اخراج ایوان مارکانو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. با این نتیجه پورتو ۷۴ امتیازی شد و فاصله چهار امتیازی با بنفیکای صدرنشین را حفظ کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین