|
| کد مطلب: ۱۰۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پنج روز، پنج قضاوت، رکورد داور زن ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های والیبال!

ملیحه نوری؛ داور زن ایرانی با قضاوت‌های پُرتکرار در مسابقات آسیایی والیبال؛ رکورد جالبی به ثبت رسانده است.

پنج روز، پنج قضاوت، رکورد داور زن ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های والیبال!
منبع: ورزش سه |

سیزدهمین دوره از مسابقات جام باشگاه‌های والیبال زنان هم اکنون در کشور ویتنام درحال برگزاری است و مرحله مقدماتی این مسابقات؛ بعد ازظهر دیروز به پایان رسید. پیکان که با قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ فصل گذشته، امسال به عنوان نماینده ایران در میان ۹ تیم حاضر در مسابقات است؛ طی سه بازی مرحله مقدماتی متحمل سه شکست شد و بعد از ناکامی برای راهیابی به دور نهایی مسابقات، حالا برای رتبه پنجم تا مهمی تلاش خواهد کرد.

اما ملیحه نوری؛ داور با تجربه ایرانی، دیگر نماینده ایران در این مسابقات است. در طی پنج روز مرحله مقدماتی مسابقات، پنج قضاوت داشته است که رکورد جالبی به نظر می‌رسد.

این داور بین‌المللی در روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به عنوان داور دوم دیدار مغولستان و چین، در روز دوم به عنوان داور اول مسابقه هنگ کنگ و تایلند، در روز سوم به عنوان داور دوم دیدار هنگ کنگ و مغولستان و در روز چهارم به عنوان داور اول مسابقه چین و هنگ کنگ به قضاوت پرداخت.

ملیحه نوری روز شنبه 9 اردیبهشت در آخرین روز دیدارهای مرحله مقدماتی به عنوان داور دوم مسابقه چین و تایلند را قضاوت کرد و همچنین به عنوان داور ویدئوچک در دیدار هنگ‌کنگ و قزاقستان حضور داشت.

ارسال نظر

پربازدیدترین