|
| کد مطلب: ۱۰۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پست نگران کننده مسی در اینستاگرام/ فوق ستاره محو جذابیت‌های عربستان! +تصویر

لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام، با اشاره به یکی از جذابیت‌های عربستان، باعث نگرانی هواداران بارسا و اینتر میامی شد.

پست نگران کننده مسی در اینستاگرام/ فوق ستاره محو جذابیت‌های عربستان! +تصویر
منبع: ورزش سه |

فوق ستاره دنیای فوتبال که شایعات فراوان و‌ قوی درباره جدایی‌اش از پاری سن ژرمن شنیده می‌شود، حالا با انتشار پستی در اینستاگرامش از منظره‌های سر‌سبز عربستان، به تمجید از این کشور آسیایی پرداخته است.

او در توضیح عکسی که منتشر کرده نوشته است: چه کسی فکر می‌کرد که عربستان این همه سرسبز باشد؟ من دوست دارم هر زمان که وقت باشد شگفتی‌های آن را کشف کنم.

لیونل مسی در ماه‌های اخیر و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، شایعات زیادی را درباره حضور در عربستان و پوشیدن پیراهن الهلال دور و بر خود دیده‌ است.

مسی حالا با انتشار این پست، باعث نگرانی بسیاری از هواداران بارسلونا و اینتر میامی شده است. تیم‌های اسپانیایی و آمریکا که علاقمند به جذب فوق ستاره ۳۵ ساله از باشگاه پاری سن ژرمن هستند.

1868867

در این خصوص، ژاوی سرمربی بارسا تایید کرد که باشگاه کاتالانی با این بازیکن ۳۵ ساله درباره احتمال بازگشت به نیوکمپ ملاقات کرده؛ هم‌چنین دیوید بکام، مالک اینتر میامی هم با مسی ملاقاتی برای حضور در آمریکا داشته است.

ارسال نظر

پربازدیدترین