|
| کد مطلب: ۱۰۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

آخرین تلاش‌ها فرانسوی‌ها برای نگه داشتن مسی

سران پاری‌سن‌ژرمن آخرین تلاش ها برای حفظ ستاره آرژانتینی در تیم خود را آغاز کرده‌اند.

آخرین تلاش‌ها فرانسوی‌ها برای نگه داشتن مسی
منبع: فارس |

هر روز که می‌گذرد، شانس ماندن «لیونل مسی» در پاری‌سن‌ژرمن کم و کمتر می‌شود و او قویاً در آستانه بازگشت به بارسلونا در آغاز فصل جدید است.

گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که «خورخه» پدر و مدیر برنامه‌های مسی به دلیل موفقیت فرزندش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درخواست افزایش دستمزد از سران پاریس را داشته اما ان‌ها گفته‌اند مهاجم آرژانتینی باید همان قرارداد سال ۲۰۲۱ را امضا کند.

با این حال، به نظر می‌رسد تصمیم مسی برای ترک فرانسه به مسائل مالی مربوط نمی‌شود. آن طور که «فرماندو مارتینز» در وزنامه «اسپورت» نوشته است، مسی به راهبرد ورزشی پاری‌سن‌ژرمن معترض است و از عدم جاه‌طلبی آن‌ها ناامید شده است.

پاریسی‌ها نیز از دلخوری مسی مطلع شده‌اند و قصد دارند تا جذب ستاره‌ای به نام «هری کین» کاپیتان تیم ملی آرژانتین را متقاعد به ماندن در پاریس کنند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس و بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام فصل ناامیدکننده‌ای را سپری می‌کند، تیمش از جمع چهار تیم برتر انگلیس فاصله گرفته و در شمال لندن هیچ چشم‌اندازی را برای کسب جام در آینده خود نمی‌بیند.

در حالی که قرارداد کین ۳۰ ساله با تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، گزارش‌های زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه او در تابستان امسال، لندن را ترک خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست آیا پاریسی‌ها می‌توانند برنده هفت توپ طلای جهان را متقاعد کنند در پاریس بماند یا خیر. با این حال، گزارش‌ها می‌گویند لئو قصد دارد در کنار دوستان صمیمی خود یعنی ژاوی، بوسکتس و آلبا باشد و با لباس آبی‌واناری به میدان برود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین