|
| کد مطلب: ۱۰۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

اعتراف عجیب ستاره سابق یوونتوس درباره رونالدو

ستاره سابق یوونتوس اعتراف کرد از ابرستاره پرتغالی متنفر بوده است.

اعتراف عجیب ستاره سابق یوونتوس درباره رونالدو
منبع: فرارو |

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی ۳ سال برای یوونتوس بازی کرد. او از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ برای تیم تورینی به میدان رفت. پائولو دیبالای آرژانتینی در کنار رونالدو در یوونتوس بازی می کرد و در این فصل برای آ.اس رم بازی می‌کند از موضوعی پرده برداشت.

دیبالا می‌گوید: به کریستیانو رونالدو گفتم که از کودکی از او متنفر بودم! رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باعث شد پائولو دیبالای آرژانتینی از این ملی پوش پرتغالی متنفر شود.

پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو سه فصل در یوونتوس همبازی بودند و رابطه این دو خوب بود. اما روزی روزگاری در کودکی، مهاجم آرژانتینی به دلیل رقابت بین او و هموطن آرژانتینی خود، لیونل مسی، اصلا از مهاجم پرتغالی خوشش نمی آمد.

بازیکن حال حاضر رم در مصاحبه ای با روزنامه گازتا دلو اسپورت، گفت: با کریستیانو رونالدو من سه سال خوب سپری کردم. تیم بسیار قوی بود و او چیز زیادی به ما داد. در آرژانتین، رقابت بین مسی و کریستیانو بسیار زنده است و بدیهی است که وقتی کودک بودم همیشه در کنار مسی بودم.

وی افزود: یک بار قرار بود خارج از خانه بازی کنیم، در مسافرت بودیم و جلوی هواپیما نشسته بودم اما یک دفعه رونالدو پیش من آمد تا در مورد فوتبال و این چیزها صحبت کند. ما در مورد زندگی خود صحبت کردیم و بعد من اعتراف کردم که وقتی بچه بودم از او متنفر بودم. هر دو به این موضوع خندیدیم و همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین