|
| کد مطلب: ۱۰۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش مدیر رسانه ای تیم ملی به حملات مایلی کهن علیه قلعه نویی

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: حضور سرمربی تیم ملی در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و آنالیز جام جهانی به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

منبع: فارس |

محسن معتمدکیا درمورد انتقاد محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم ملی به حضور امیر قلعه‌نویی در قطر اظهار داشت: این یک روال عادی است که پیش از برگزاری رقابت‌های قاره‌ای و جهانی، سرمربیان تیم‌های ملی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات و آنالیز آخرین رقابتهای قاره‌ای یا جهانی شرکت می‌کنند و بعید است که مایلی‌کهن به عنوان یک پیشکسوت محترم با سابقه سرمربیگری تیم ملی از این موضوع بی‌اطلاع باشد.

وی افزود: اینکه با استناد به برخی تصاویر منتشر شده، دستاوردهای حضور پربار سرمربی تیم ملی در سمینار آنالیز رقابتهای جام جهانی و قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را به یک تصویر تنزل بدهیم، منصفانه نیست.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: قطعا انتقال تجربیات با مربیان تیم‌های ملی بزرگ فوتبال جهان، یکی از ثمرات سفرهای این چنینی است و سرمربی تیم ملی ایران هم مثل سایر مربیان حاضر در این همایش در سفری که به دعوت AFC انجام شد، از فرصت به دست آمده برای گفت‌وگو و تبادل اطلاعات نهایت استفاده را برد و این برای فوتبال ملی ایران اتفاق خوبی است.

معتمدکیا تاکید کرد: در فوتبال روز دنیا حضور مربیان در چنین سمینارهایی یک اتفاق معمول و حرفه‌ای است و به جای انتقاد، باید از آن استقبال کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین