|
| کد مطلب: ۱۰۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

حرکت عجیب سردار آزمون + عکس

لورکوزن در ادامه روند درخشان خود با ژابی آلونسو به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

حرکت عجیب سردار آزمون + عکس
منبع: خبرفوری |

ژابی آلونسو تحول را در لورکوزن معنا کرد؛ سرمربی اسپانیایی در اواسط فصل هدایت تیم بحران‌زده بایرلورکوزن را در دست گرفت و حالا این تیم به طور کامل دگرگون شده و هوادارانش را عاشق خود کرده است.

لورکوزن در ابتدای فصل در منطقه سقوط بوندسلیگا نیز حضور داشت و حالا برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند. نکته مهم‌تر اینکه تیم آلمانی موفق شد به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا صعود کند که شاید این مهمترین شاهکار ژابی آلونسو تا اینجا بوده است.

سردار روی این صحنه قصد داشت با یک حرکت آکروباتیک و به شکلی خاص برای لورکوزن گلزنی کند.

شاگردان ژابی آلونسو که در مسابقه رفت با نتیجه ۱-۱ در خانه مقابل تیم سن ژیلوا بلژیک متوقف شده بودند، دیشب در خانه حریف خود نمایش درخشانی ارائه دادند و با نتیجه ۴-۱ به پیروزی دست یافتند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۵-۲ بر حریف خود غلبه کرده باشند و راهی نیمه‌نهایی شوند.

سردار آزمون در بازی دیشب خیلی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، اما در همان مدت کوتاه توانست چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کند که بدشانسی مانع گلزنی ستاره ایرانی شد. آزمون در مسابقه رفت نیز به عنوان یک تعویض طلایی ظاهر شد و پاس گل تساوی بخش لورکوزن را برای فلورین ویرتز ارسال کرد.

 

سردار آزمون

 

حسرت آزمون؛ او می‌توانست با یک حرکت جالب یک گل زیبا برای لورکوزن بزند اما توپ راهی به چارچوب نداشت. اما یک قاب ماندگار از بازی رفت دو تیم لورکوزن و سن‌ژیلوا به ثبت رسیده که سردار آزمون در متن آن قرار داشت. جایی که مهاجم ایرانی قصد داشت توپ ارسالی هم‌تیمی خود را با یک حرکت عجیب و البته جالب تبدیل به گل کند، اما در این امر ناکام بود. عکسی از آزمون در هنگام زدن این ضربه منتشر شده که فرم عجیب بدن او را نشان می‌دهد که حتی مورد توجه هواداران لورکوزن نیز قرار گرفته است.

لورکوزن حالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف رم برود. سردار مدتی قبل گفته بود که پیش از این مورینیو خواهان انتقال او به جالوروسی شده بود، اما نهایتاً تصمیم گرفته که راهی لورکوزن شود. قطعاً این مهاجم ایرانی در نیمه نهایی لیگ اروپا در صورت حضور در ترکیب لورکوزن انگیزه‌های زیادی برای گلزنی برابر تیم مورینیو خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین