|
| کد مطلب: ۱۰۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن سابق پرسپولیس مشغول چه کاری است؟ + عکس

هادی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم پرسپولیس چند سالی است عهده دار هدایت تیم های پایه آکادمی کیا در لیگ برتر تهران است.

بازیکن سابق پرسپولیس مشغول چه کاری است؟ + عکس
منبع: ورزش3 |

 

 آکادمی کیا چند سال پیش با تصمیم مهدی مهدوی کیا راه اندازی شد و علاوه بر مدرسه فوتبال صاحب تیم در مسابقات رده های پایه استان تهران است و تاکنون معرف بازیکنان زیادی به تیم های ملی پایه بوده اند و چند بازیکن هم از آکادمی کیا در سال های اخیر به عضویت تیم های اروپایی در آمده اند که پیش بینی می شود این روند در سال های آتی هم ادامه داشته باشد. با توجه به حضور مهدی مهدوی کیا در آلمان بیشتر امورات فنی تیم بر عهده برادرش هادی است.

در مصاف دوستانه تیم ملی نوجوانان با تیم آکادمی کیا هادی مهدوی کیا روی نیمکت تیم آکادمی کیا دیده شد. با تصویری خاص البته. گرد پیری بر صورت او کاملا نشسته است. این دیدار دوستانه با گل های اسماعیل قلی‌زاده از روی نقطه پنالتی و فرجاد فیاض دو بر صفر به سود تیم ملی نوجوانان پایان یافت. جالب است بدانید برخی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان در مصاف با تیم آکادمی کیا از تیم آکادمی کیا بودند.

 

  آکادمی کیا

 

تیم ملی نوجوانان با هدایت حسین عبدی برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود و خرداد ماه عازم مسابقات خواهد شد. میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان از تماشاگران ویژه دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان با آکادمی کیا بود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین