|
| کد مطلب: ۱۰۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

گفت‌وگوی صمیمی با دربی‌بازترین دربی‌باز تاریخ فوتبال ایران

هاشمی‌نسب: دربی مال بازیکنان جوان است؛ از ما که گذشت!/ امیدوارم هر تیمی لیاقت داشته باشد برنده دربی شود/ خسته‌ام! ببخشید، حوصله مصاحبه و تیتر ندارم

گفت‌وگوی صمیمی با دربی‌بازترین دربی‌باز تاریخ فوتبال ایران
منبع: خبر ورزشی |

یکشنبه هفته آینده حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم یا به عبارت بهترین مهم‌ترین بازی فصل در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. به نظر شما دربی بازترین دربی باز دربی تاریخ چه کسی بوده است؟!

جواد خیابانی آن روز در مواجهه با آرش برهانی سوتی نداد و یکی از درست‌ترین پرسش‌های خود به عنوان مجری برنامه فوتبال برتر را پرسید. شاید آرش برهانی از تکرار پشت سر هم کلمه دربی تعجب کرد اما به شدت سئوال خوب و درستی بود. احتمالا این پرسش برای شما هم به وجود آمده است که دربی بازترین بازیکن تاریخ دربی چه کسی بوده است؟ ممکن است برخی‌ها از احمدرضا عابدزاده اسم ببرند که هرگز به عنوان بازیکن دربی را نباخت یا فرهاد مجیدی که این اواخر گل‌های حساسی برای استقلال در جدال با پرسپولیس زد. برخی اسم شاهرخ بیانی را می‌آورند برخی دیگر فرشاد پیوس و محرمی! دراین میان صحبت صادق ورمزیار و مرحوم همایون بهزادی هم می‌شود کمااینکه نمی‌توان علی جباری را نادیده گرفت. هرچند بهترین گلزن تاریخ دربی و بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس، هنوز صفر ایرانپاک با ۷ گل زده است اما به اعتقاد نگارنده دربی بازترین دربی باز تاریخ مهدی هاشمی‌نسب است. مردی که همه کار در دربی‌ها کرده و توانسته است به عنوان یک مدافع میانی ۵ گل هم بزند؛ البته با لباس دو تیم! همیشه در این سال‌های اخیر در آستانه دربی، نه تنها من بلکه بسیاری از همکاران و هم قطاران بنده سراغ مهدی هاشمی‌نسب می‌روند. اینکه چه خاطراتی از دربی‌ها دارد که هنوز برای مخاطبان جالب و تازه باشد و بغل بغل پرسش‌هایی که همیشه او جواب‌هایی خواندنی برای این قبیل سئوالات دارد. این بار اما با یک مهدی هاشمی‌نسب متفاوت مواجه شدیم. مردی که نه دوست دارد دیگر برای کسی یا تیمی‌کُری بخواند و نه از دربی حرف بزند؛ یک یاغی خسته که این روزها در کنار پدر و مادرش زندگی که نه، کیف می‌کند چرا که عاشق هر دو است. باور نمی‌کنید این گفت و گوی نیمروزی و صمیمانه با مهدی هاشمی‌نسب را بخوانید؛

 

مهدی هاشمی‌نسب

 

آقا مهدی حداقل من یکی فقط قبل دربی سراغ شما نمی‌آیم و ...

می‌دانم برادر، به هر حال طبیعی است همکاران شما قبل دربی یاد من بیفتند و سال‌هاست به این موضوع عادت کرده ام.

به نظر شما این دربی چه فرقی با دربی‌های دیگر دارد؟

(با بی حوصلگی) باور کنید اصلا دوست ندارم حرفی بزنم یا مصاحبه کنم!

 

مهدی هاشمی نسب

 

چرا؟

همین دو، سه روز هم دیدم که از قول من در فضای مجازی یا برخی رسانه‌ها چیزهایی نوشته اند که اصلا روحم خبر ندارد. همین طور کلیپ‌هایی از مصاحبه‌های قدیمی‌ام پخش می‌شود درحالی که الان نگاه من به زندگی و دنیا عوض شده است.

بیشتر توضیح می‌دهید؛ چرا از مصاحبه دوری می‌کنید؟

خسته ام، خسته! به اندازه کافی در مورد دربی حرف زدم و بازی‌هایم را هم انجام داده ام. الان از خدای خودم اول سلامتی پدرو مادرم و بعد آرامش در زندگی می‌خواهم. دنبال چیز دیگری هم نیستم و این آرامش از هر چیز دیگری در زندگی برای من مهم تر و با ارزش تر است.

مهدی هاشمی‌نسب که همیشه کُری می‌خواند و تیتر می‌داد حالا ...

آن مهدی هاشمی‌نسب مال گذشته بود. دربی الان مال جوان‌هاست و از کسانی شما باید مصاحبه بگیرید که قرار است در دربی بازی کند!

اما مدافعی را سراغ نداریم که توانسته باشد ۵ گل در دربی بزند؟

باورکنید اصلا حرفی ندارم که بزنم. خدا ناصرخان احمدپور را بیامرزد. من به ایشان، فرهاد اشراقی، حبیب افتخاری و خودت ارادت داشته و دوستان قدیمی‌هستیم اما از خیر مهدی هاشمی‌نسب بگذرید!

 

هاشمی+نسب

 

چشم! (به شوخی) یاغی خسته شده دیگر...

یاغی کجا بود؟ بی خیال داداش! زندگی واقعا سخت تر از این حرف‌هاست. من الان راضی ام و خوشحال از اینکه مثل پروانه دور پدر و مادرم بچرخم. کنار اینها و خانواده ام عشق کنم و دربی و مصاحبه در مورد دربی را هم به جوان ترها بسپارم.

دوست دارید این دربی کدام تیم برنده شود؟

لطفا بنویسید امیدوارم هر تیمی‌که لیاقت داشته و حق اش برد باشد بتواند برنده دربی شود.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین