|
| کد مطلب: ۱۰۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

2میلیون دلار وام بانک شهر برای باشگاه استقلال

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به ورود فراکسیون ورزش مجلس به ماجرای سوء مدیریت در باشگاه‌های سرخآبی و بدهی‌‎های دو باشگاه، از حذف قطعی استقلال از آسیا خبر داد.

2میلیون دلار وام بانک شهر برای باشگاه استقلال
منبع: تسنیم |

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست اعضای فراکسیون ورزش مجلس با حضور مدیران باشگاه های استقلال، پرسپولیس و رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان خصوصی سازی و جمعی از نمایندگان، اظهار داشت:با توجه به اتفاقاتی که اخیراً پیرامون باشگاه های استقلال و پرسپولیس رقم خورده است، فراکسیون ورزش به این موضوع ورود کرد تا مسائل و مشکلات دو باشگاه مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کم کاری هایی در مدیریت گذشته دو باشگاه صورت گرفته که دو باشگاه را دچار مشکل کرده است، افزود: آنچه که مشخص شد این بود که در حال حاضر دولت، مجلس و سازمان خصوصی سازی باید اقدامات فوری برای حل مشکلات دو باشگاه اتخاذ کنند.

فروردین تصریح کرد: مقرر شده تا رقم 2 میلیون دلار برای پرداخت بدهی باشگاه استقلال از بانک شهر به صورت تسهیلات در اختیار این باشگاه قرار گیرد تا نسبت به خطرات احتمالی کسر امتیاز از این تیم اقدامات لازم صورت گیرد، اما طبق توضیحات عنوان شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال امیدی به بازگشت باشگاه استقلال به لیگ قهرمانان آسیا نیست!

رئیس فراکسیون ورزش مجلس اظهار امیدواری کرد که در آینده مکانیزم مشخصی برای انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل دو باشگاه در نظر گرفته شود و ما نسبت به اخذ مجوزهای حرفه ای از سوی دو باشگاه نظارت های خود را ادامه خواهیم داد. مطالبی درخصوص وضعیت ورزشگاه آزادی مطرح بوده که امیدواریم مسائل این استادیوم نیز حل و فصل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: زمانی که باشگاه پرسپولیس وارد بورس شد، الزامات قانونی را رعایت کرده، به همین دلیل حساب باشگاه باز بوده، اما حساب استقلال به دلیل عدم رعایت این الزامات بسته است، لذا تفاوتی از نظر سازمان خصوصی سازی بین دو باشگاه وجود ندارد.

وی درخصوص برخورد با مقصران و مدیران سابق باشگاه استقلال گفت: اولویت ما حل مشکلات این باشگاه است تا دچار کسر امتیاز یا حتی سقوط نشود، پس از حل این مشکل، رسیدگی به کم کاری های صورت گرفته در سیستم مدیریتی باشگاه را دنبال خواهیم کرد.

فروردین یادآور شد: با توجه به اینکه در خصوص  مجوزهای حرفه‌ای باش مالکیت دو باشگاه، مقرر شد در آینده بحث صورت گیرد.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

پربازدیدترین