|
| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

قیمت سرسام‌آور اقامت در خانه لاکچری رونالدو

زندگی لوکس کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز آن‌ها را به عربستان کشانده و این زوج اکنون در میان تجملات اعراب مشغول زندگی هستند.

قیمت سرسام‌آور اقامت در خانه لاکچری رونالدو
منبع: فرارو |

با ۱۰ هزار یورو این امکان وجود دارد که در عمارت لاکچری کریستیانو رونالدو اقامت یک ماهه داشته باشید.

 زندگی لوکس کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز آن‌ها را به عربستان کشانده و این زوج اکنون در میان تجملات اعراب مشغول زندگی هستند. با این حال، آن‌ها دارای املاک مختلفی در سراسر جهان هستند و یکی از آن‌ها، آن را به قیمت 10000 یورو در ماه اجاره داده‌اند. 

نام این عمارت لافینکا است؛ جایی که دو فصل از مستند «من جورجینا هستم» در نتفلیکس در آن فیلمبرداری شده است.

 

عمارت لاکچری

 این عمارت که در مادرید قرار دارد این یک مکان منحصر به‌فرد است. متراژ آن 4000 متر مربع و دارای چهار طبقه و یک گاراژ بزرگ بوده که در کمال تعجب، بعضی از ماشین‌های گران‌قیمت مهاجم فعلی النصر هنوز در آن مانده‌اند.

 

عمارت لاکچری

 با وجود همه این امکانات، مجری برنامه La Sexta قیمت اجاره را بسیار بالا دانسته است. البته این خانه چندین اتاق خواب، حمام و یک تیم امنیتی کامل دارد و علاوه بر این دارای امنیت خصوصی است.

 

عمارت لاکچری

 

در مستند زندگی جورجینا، همانطور که بینندگان مشاهده کردند، دکوراسیون خانه بسیار خاص است و علاوه بر آن، توسط یک باغ وسیع و یک تراس بزرگ با یک استخر احاطه شده است.

 

عمارت لاکچری

 

10000 یورو در ماه مشخصا مبلغی نیست که هر کسی قادر به پرداخت آن باشد اما، بدون شک، این فرصتی بی نظیر برای زندگی در محاصره تجملات و خوابیدن در همان اتاق‌هایی است که زمانی بازیکن سابق رئال مادرید که تقریباً یک دهه را در پایتخت مادرید گذرانده بود، در آن‌ها زندگی می‌کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین