|
| کد مطلب: ۱۰۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

استقلال دوباره پرسپولیس را پشت سر گذاشت و به سپاهان رسید

تیم‌ استقلال امشب از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در اراک به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت و درنهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

 استقلال دوباره پرسپولیس را پشت سر گذاشت و به سپاهان رسید
منبع: خبر ورزشی |

تیم استقلال به این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از سپاهان صدرنشین با تیم اصفهانی هم‌امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تیم آلومینیوم نیز با این شکست ۳۴ امتیازی ماند و در همان جایگاه هشتم ایستاد.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۶۵ - امین جهان‌کهن)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (۷۶ - مجتبی فخریان)، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (۷۹ - میرحسین نعمتی)، محمد مسلمی‌پور (۶۵ - اسماعیل شریفات)، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی (۷۹ - امیرمحمد هوشمند).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۰ - صالح حردانی)، آرتور کوین یامگا (۸۳ - مهدی قایدی)، زبیر نیک نفس (۷۸ - امید حامدی‌فر)، سعید مهری (۸۴ - محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قایدی(۸۴ - رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (۷۸ - پیمان بابایی).

داور: پیام حیدری

 

نیمه اول

دقیقه ۹: تیم آلومینیوم با ضربه زاپاتا صاحب ضربه کرنر شد.

دقیقه ۲۰: محمد محبی در پشت مدافعان آلومینیوم در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار گرفت که ضربه او را گلر آلومینیوم به خوبی دفع کرد اما پس از این صحنه، بازیکنان میزبان به شدت نسبت به آفساید بودن این صحنه اعتراض داشتند.

دقیقه ۲۸: آرش رضاوند در پشت محوطه جریمه آلومینیوم اقدام به شوتزنی کرد که ضربه خطرناک این بازیکن پس از برخورد به دستان پورحمیدی و تیرک دروازه به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۲۹: زاپاتا با یک حرکت انفرادی پشت محوطه جریمه استقلال در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و شوت خطرناک این بازیکن در آستانه ورود به کنج دروازه استقلال بود که سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی مانع گلزنی زاپاتا شد.

دقیقه ۳۴: سعید مهری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که باز هم پورحمیدی با جایگیری به موقع این توپ را دفع کرد و مانع گلزنی هافبک استقلال شد.

دقیقه ۴۰: مسلمی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر زیبای آزادی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: مهدی قایدی در محوطه جریمه آلومینیوم صاحب توپ شد و با شگرد همیشگی خود توپ را روی پای راست برد و ضربه قایدی پس از برخورد به دستان دروازه پورحمیدی وارد دروازه شد تا استقلال به گل اول برسد.

دقیقه ۶۵: با اشتباه مدافع آلومینیوم و تیزهوشی سعید مهری تیم استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفت مهری توپ را در داخل محوطه جریمه به محبی رساند و در حالیکه این بازیکن با پورحمیدی تک به تک شده بود توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۶: شوت مهدی قایدی روی یک ضد حمله از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: شوت خطرناک بازیکنان آلومینیوم از پشت محوطه جریمه با واکنش حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۰: اشتباه مدافعان آلومینیوم درحالیکه پورحمیدی از دروازه بیرون آمده بود ارسلان مطهری را در موقعیت گل قرار داد که ضربه چیپ مطهری به شکلی خطرناک از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: مجتبی فخریان روی یک ارسال در پشت مدافعان استقلال در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.  

دقیقه ۸۲: شوت فنی فخریان در بین مدافعان استقلال به شکل خطرناکی از گوشه دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: محمد محبی با حرکت پا به توپ خود را به محویه جریمه رساند و شوت این بازیکن با واکنش پورحمیدی به کرنر رفت.

ارسال نظر

پربازدیدترین