|
| کد مطلب: ۱۰۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

قهقهه شاگردان رحمتی + تصاویر

آخرین تمرین آلومینیوم پیش از دیدار مقابل استقلال فضای شادی داشت.

قهقهه شاگردان رحمتی + تصاویر
منبع: ورزش3 |

آلومینیوم اراک همیشه مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه خاصی داشته و توانسته برابر آنها موفق کار کند و صاحب امتیاز شود که در این فصل هم شاگردان سید مهدی رحمتی توانستند به این مهم برسند و دو بار سپاهانِ صدرنشین را متوقف کنند، از استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر و تراکتور امتیاز بگیرند و مس رفسنجان را شکست دهند ولی آنها امید زیادی دارند در نخستین میزبانی سال ۱۴۰۲ و رقابت با شاگردان ریکاردو ساپینتو نتیجه بگیرند و سربلند از زمین خارج شوند.

شاگردان سید مهدی رحمتی با وجود اینکه در ۱۰ مسابقه اخیرشان در لیگ برتر هیچ باختی نداشتند، اما بی‌توجه به این موضوع در تمرینات یک هفته اخیر خود را آماده دیدار مقابل استقلال کردند و می‌خواهند در بازی امشب(جمعه) صاحب امتیاز شوند و مثل دور رفت اجازه برتری به آبی‌ها را ندهند.

آخرین جلسه تمرینی آلومینیوم اراک در حالی در ورزشگاه امام خمینی و محل بازی با استقلال برگزار شد که سرمربی و بازیکنان این تیم شادتر از همیشه تمرین خود را انجام دادند و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که هفته گذشته علی‌رغم نمایش هجومی مقابل مس کرمان نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و به برتری برسند، امیدوار هستند در مسابقه امشب از فرصت‌هایشان برابر استقلال نهایت بهره را ببرند و در پایان بازی در کنار تماشاگران‌شان جشن بگیرند.

آلومینیوم اراک

 

 

آلومینیوم اراک

 

آلومینیوم اراک

ارسال نظر

پربازدیدترین