|
| کد مطلب: ۱۰۴۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

ادامه کار استراماچونی در ایتالیا بی‌تفاوت به حذف استقلال از آسیا

در حالی که باشگاه استقلال به واسطه پرونده آندره استراماچونی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است، این مربی ایتالیایی به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: مهر |

باشگاه استقلال تهران برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا جمعه شب فرصت داشت که بدهی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار یورویی آندره استراماچونی را بپردازد. استراماچونی که در سال ۱۳۹۸ برای چند ماه سرمربی استقلال بود، بعد از عدم دریافت مطالباتش به ایتالیا بازگشت و در پرونده شکایت از استقلال در فیفا و دادگاه عالی ورزش به پیروزی رسید.

از آنجا که استقلال پول استراماچونی را در تاریخ تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن مجوز حرفه‌ای پرداخت نکرده است، باید این باشگاه را حذف شده بزرگ لیگ قهرمانان آسیا دانست. البته گفته می‌شود استقلال به جز این مورد، پرونده‌ها و مشکلات دیگری هم داشته است.

اما استراماچونی که دیر یا زود پول هنگفتی از باشگاه استقلال نصیبش خواهد شد، این روزها چه کار می‌کند؟ این مربی ایتالیایی از زمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان یک کارشناس تلویزیونی در ایتالیا مشغول به کار است و هر از گاهی با نظراتش خبرساز می‌شود.

این مربی ایتالیایی که در حال حاضر با شبکه Dazn کار می‌کند، آخرین بار روز گذشته بدون توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه استقلال رخ داده است، به تحلیل بازی میلان - ناپولی پرداخت.

استراماچونی مدتی بعد از جدایی از استقلال به باشگاه الغرافه قطر رفت و در این تیم مشغول به کار شد. او سپس از الغرافه کنار گذاشته شد و از آن زمان کارشناس تلویزیونی است؛ هرچند که اعلام آمادگی کرده است که فصل آینده دوباره به کار مربیگری بازگردد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین