|
| کد مطلب: ۱۰۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

واکنش جالب گل محمدی به قرعه سخت تیمش در جام حذفی!

سخت ترین قرعه ممکن در جام حذفی این دوره به تیم پرسپولیس خورده است.

واکنش جالب گل محمدی به قرعه سخت تیمش در جام حذفی!
منبع: ایسنا |

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل ون پارس قرار گرفت. تیم اصفهانی به قدری پرتلاش ظاهر شد که کار به ضیافت پنالتی‌ها کشید و در نهایت با درخشش علیرضا بیرانوند توانست به مرحله بعد صعود کند. در مرحله یک هشتم نهایی پرسپولیس سخت‌ترین قرعه ممکن نصیب شاگردان یحیی شد. هر چند آنها با نمایشی فوق العاده توانستند در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ از سد زردپوشان عبور کنند. در مرحله یک چهارم نهایی دوباره قرعه سخت برای سرخ‌پوشان تکرار شد چرا که آنها باید به مصاف برنده دیدار گل‌گهر و فولاد بروند.

هر دو تیم صنعتی فوتبال کشور از نظر ساختار و بازیکنان بسیار آماده هستند و این موضوع می‌تواند کار را برای پرسپولیس سخت کند. فولاد در لیگ برتر نتیجه دلخواهش را نگرفته و بعد از شروع همکاری با منصوریان تیم بسیار با انگیزه‌ای است. سیرجانی‌ها با امیر قلعه نویی در جام حذفی بسیار خطرناک هستند و یحیی گل محمدی با تجربه این موضوع را به خوبی می داند.

شنیدیم سرمربی موفق پرسپولیس که سپاهان را از این رقابت ها حذف کرده است نزد شاگردانش واکنش جالبی به قرعه سخت خود نشان داده و گفته است: " ما می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم و حتی اگر به استقلال هم برخورد می کردیم فرقی نمی کرد."

یحیی گل محمدی با این صحبت ها از لحاظ روحی و روانی تیمش را آماده می کند و اعتماد به نفس آنها را بالا می برد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین