|
| کد مطلب: ۱۰۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش جورجینا به شایعه خیانت رونالدو

جورجینا رودریگس در چند روز اخیر حمایت خود از کریستیانو رونالدو را نشان داده است.

واکنش جورجینا به شایعه خیانت رونالدو
منبع: خبر آنلاین |

در چند روز اخیر شایعات مختلفی در خصوص رسوایی اخلاقی و خیانت کریستیانو رونالدو منتشر شده که واکنش فوق‌ستاره پرتغالی را به دنبال داشته و او تمام این اخبار را رد کرده است. جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو هم در روز‌های اخیر با حضور در مسابقه النصر تلاش از او حمایت کند.

او در صفحه اینستاگرام خود خود تصاویری از بازی را به اشتراک گذاشت که در آن تمام خانواده شامل آلانا مارتینا، دوقلو‌های ایوا و متئو، و همچنین بلا اسمرالدا کوچک حضور داشتند.

جورجینا در مسابقه‌ای حضور داشت که در آن النصر یک کامبک شگفت‌انگیز انجام داد و با استفاده از ۱۲ دقیقه وقت تلف شده، البتین را با نتیجه ۳-۱ شکست داد. دیداری که کریستیانو رونالدو در آن موفق به گلزنی نشد و سهمی در برد بزرگ النصر نداشت.

با این اتفاقات، جورجینا حمایت خود را از کریستیانو نشان داد. این دومین بار است که شایعاتی در خصوص اختلاف بین این زوج به گوش می‌رسد. پیش از این و در اولین روز‌های حضور رونالدو در عربستان هم شایعاتی مبنی بر اختلاف میان او و جورجینا شنیده می‌شد. به تازگی دو زن ادعا کردند که با کریستیانو رونالدو ارتباط داشته‌اند. اولین کسی که این کار را انجام داد مدل شیلیایی دانیلا چاوز بود و سپس جورجیلایا اینفلوئنسر ونزوئلایی به او پیوست.

کریستیانو رونالدو هرگونه اتهام ارتباط با شخص دیگری غیر از شریک زندگی خود، جورجینا رودریگز را رد کرد و گفت که تمام اظهارات در مورد این موضوع کذب است. فوق‌ستاره پرتغالی النصر از طریق سخنگوی خود به مطبوعات پرتغالی گفت که اظهارات این دو اینفلوئنسر کذب است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین