|
| کد مطلب: ۹۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی کیهان برای فرخ‌نژاد: دچار مرگ هنری می شوی مثل بیضایی و گلشیفته

قبلا خیلی از بازیگرها و کارگردان‌ها در این کشور- به زعم آنها خفقان آلود و بسته- فرصت شکوفایی استعدادهایشان را یافتند و با کلی ادعا به همین کشور پشت پا زدند و راهی دیار فرنگ شدند. اما الان زیر غبار فراموشی قرار دارند و به‌جای کار هنری، مشغول امور دیگری هستند.

پیش بینی کیهان برای فرخ‌نژاد: دچار مرگ هنری می شوی مثل بیضایی و گلشیفته
منبع: کیهان |

واقعا محسن مخملباف وقتی در ایران بود با مخملباف امروز، قابل مقایسه است؟ بهرام بیضایی هر آنچه انجام داد مربوط به وقتی است که در ایران بود و بعد از اقامت در «آمریکا» دچار مرگ هنری شد. سوسن تسلیمی هم فقط موقع زیست در ایران بازیگر بود و بعد از آن به کارهای دیگری پرداخت.

بهمن قبادی تا وقتی ایران بود مورد توجه قرار می‌گرفت و بعد از ترک وطن و زندگی در جهان آزاد، عملا نابود شد. حتی گلشیفته فراهانی هم با این همه ادعا، امروز به یک پادوی درجه سه سیاسی تبدیل شده و جایگاه مهمی در سینما به دست نیاورده است و همه آثاری که بازی کرده، متوسط و ضعیف هستند. این وضعیت تقریبا درباره همه بازیگران و هنرمندان و فیلم‌سازانی که ایران را ترک کردند صادق است. حقیقت این است که هنرمند ایرانی با ترک وطنش، گویی هنرش را ترک می‌کند و از نظر حرفه‌ای می‌میرد! باید دید سرنوشت «حمید فرخ‌نژاد» بعد از آخرین تجربه بازیگری‌اش «سقوط» چه خواهد شد؟!

 

ارسال نظر

پربازدیدترین