|
| کد مطلب: ۹۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

ادامه جنجال های آهنگ شکیرا برای پیکه / از کاسیو و رولکس تا فراری و رنو توئینگو!

جنجال های آهنگ شکیرا برای پیکه کماکان بین این دو نفر ادامه دارد و حالا شاهد اقدامی عجیب از سوی کاپیتان سابق تیم بارسلونا بوده ایم.

ادامه جنجال های آهنگ شکیرا برای پیکه / از کاسیو و رولکس تا فراری و رنو توئینگو!

بعد از انتشار آهنگ شکیرا برای پیکه ، حالا شاهد واکنش های جنجالی از سوی جرارد پیکه خطاب به کنایه هایی هستیم که خواننده کلمبیایی در جدیدترین آهنگ خود نسبت به او مطرح کرده است.

وقتی آهنگ شکیرا برای پیکه جنجال آفرین شد

بعد از جدایی پر سر و صدای پیکه و شکیرا ، خواننده کلمبیایی تصمیم گرفت به سبک خودش از جرارد پیکه انتقام بگیرد ؛ بله! با انتشار یک آهنگ جدید و جنجالی و پر کنایه… در اهنگ شکیرا برای پیکه کنایه های مختلفی خطاب به مدافع سابق بارسلونا مطرح شده است.

” متاسفم، من سوار هواپیمایی دیگر شده‌ام و به خانه نمی‌آیم. نمی‌خواهم دوباره ناامید بشوم. تو مدتها وانمود می‌کردی که قهرمانی و هر زمان به تو نیاز داشتم بدترین نسخه خودت را به من دادی. دیگر به سراغت نمی‌آیم حتی اگر گریه کنی، حتی اگر دعا کنی. تو من را با مطبوعات، با قرض و با اداره مالیات تنها گذاشتی. فکر کردی من را آزار داده‌ای ولی من قوی‌تر شدم”

همچنین در بخش دیگری از آهنگ شکیرا برای پیکه عنوان می شود که پیکه فراری را با رنو عوض کرده یا ساعت رولکس را پس داده و کاسیو خریده است. در قسمتی از آهنگ جدید شکیرا برای پیکه ، شکیرا می‌گوید که من دو برابر ۲۲ می‌ارزم؛ اما چه تعبیری از این جمله می‌توان داشت؟ شکیرا به‌تازگی ۴۵ ساله شده و کلارا چیا ۲۲ ساله است. همچنین می‌توان به شادی گل‌های پیکه هم اشاره کرد که همیشه با دو دستش عدد دو را نشان می‌داد که تاریخ تولد او و شکیراست. هر دو متولد دومین روز دومین ماه میلادی هستند.

 

بعد از انتشار اهنگ جدید شکیرا برای پیکه ، شاهد واکنش های فوری ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بودیم.

۱- جرارد پیکه برای پاسخ دادن به طعنه‌های شکیرا معطل نکرد. او که در یک پخش زنده اینترنتی تورنمنت

فوتبال کینگزلیگ شرکت کرده بود به شکلی غیرمنتظره دستش را با یک ساعت کاسیو به دوربین نشان داد.

۲- ستاره سابق بارسا امروز هم به پاسخ دادن به شکیرا ادامه داد. زمانی که خبرنگاران در مقابل دفتر کینگزلیگ منتظر ورود جرارد پیکه بودند او در حالی مشاهده شد که سوار بر یک اتومبیل رنو توئینگو وارد محوطه پارکینگ شد.


نامزد جدید پیکه کیست؟

کلارا چیا مارتی ۲۲ ساله نامزد جدید پیکه است و مشخص است که جرارد پیکه با پاسخ‌های طعنه‌آمیز خود به شکیرا قصد دارد نشان بدهد که دارایی و ارزش مادی برای او ملاک نیست و با هر مارک ساعت و اتومبیلی خوشحال خواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین