|
| کد مطلب: ۸۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای تجربه مرگ موقت «محسن چاووشی» چیست؟

برنامه «زندگی پس از زندگی» در فصل سوم و از ابتدای ماه رمضان امسال توانسته است عنوان پربیننده‌ترین ویژه برنامه رمضانی تلویزیون را کسب کند.

ماجرای تجربه مرگ موقت «محسن چاووشی» چیست؟

مهر نوشت: عباس موزون مجری، محقق و تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» با اشاره به فشار کاری خود در چند وقت اخیر گفت: مدت‌های طولانی است روزی چهار ساعت می‌خوابم و در یک مورد چهل و چند ساعت بدون خواب بودم. با این حال چون دیدم مخاطبان این مستندبازسازی ها را دوست داشته‌اند و علی رغم خستگی و فشار کار همکارانم که حتی گاهی می‌گویند برای بقیه قسمت‌ها از مستندبازسازی صرف نظر کنیم با شدت و حدت بیشتری بر انجام آن اصرار دارم.

این مجری و تهیه کننده در پایان درباره انتخاب ترانه تیتراژ این مجموعه که با صدای محسن چاوشی پخش می‌شود درباره رایزنی با خود چاوشی بیان کرد: با محسن چاوشی گفتگو کردیم که گفت این اثر را برای مؤسسه‌ای ساختند و بعد با آن‌ها صحبت کردیم و موافقت کردند. خود آقای چاوشی هم تجربه‌ای در این زمینه دارند که بنا بود از او دعوت کنیم در فصل سوم برنامه مهمان ما باشد. اما ایشان طبق قاعده همیشگی شأن که تا به امروز با هیچ دوربینی گفتگو نکرده است، اینجا هم امتناع داشتند. با این حال امیدوارم خدا به دل ایشان بیندازد و ما فصل چهارم حضور ایشان را هم داشته باشیم و تجربه شأن را بشنویم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین