|
| کد مطلب: ۷۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

واکنش محسن چاووشی به اظهارات جنجالی گرگیج؛ امام جمعه آزادشهر +ویدئو

پخش کلیپی از سخنان تفرقه افکنانه مولوی محمدحسین گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر در خطبه های نماز جمعه ۱۹ آذر، با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبرو شد.

واکنش محسن چاووشی به اظهارات جنجالی گرگیج؛ امام جمعه آزادشهر +ویدئو

مولوی گرگیج گفته بود: «مادر امام زین العابدین (ع) دختر یزدگرد بود و عمر بن خطاب پس از فتح ایران او را به ازدواج امام حسین(ع) درآورد و ۹ امام پس از آن نیز از همین نسل به وجود آمده‌اند. در نتیجه اگر خلافت عمر بن خطاب را نپذیریم، اعتبار امامان [شیعه] و نسب آنان را زیر سؤال برده‌ایم!».

به گزارش آیند، محسن چاووشی، خواننده ایرانی هم با انتشار ویدئویی در وصف امام علی علیه السلام به این اظهارات واکنش نشان داد.

محسن چاوشی امروز ویدئوی زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد نوشت: «لعنت الله به بدگوی تو»

به دنبال واکنش و انتقادات علمای اهل سنت به اظهارات امام جمعه اهل سنت آزادشهر، روز گذشته محمدحسین گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر در بیانیه ای از سوء تفاهم ایجاد شده پیرامون سخنان روزهای اخیر خود عذرخواهی و بر ضرورت وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی تأکید کرد.

مولانا محمدحسین گرگیج، اعلام کرد: توضیحات مولانا محمدحسین گرگیج در خصوص سخنرانی اخیر خود پیرو فضائل صحابه رسول الله (ص) در خطبه‌های نمازجمعه (۱۹ آذر ۱۴۰۰) است که وی بازنشر آن را نوعی تحریف و عوام فریبی از جانب برخی افراد و سو ء تفاهم دانسته و یادآور شده اهل سنتی که محبت رسول الله (ص) و خاندان پاک ایشان در دلش نباشد و از اعمالشان پیروی نکند اهل سنت نیست.

وی در این اظهارات از سوء تفاهم ایجاد شده عذر خواهی کرده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین