|
| کد مطلب: ۷۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

اعتراف شهاب مرادی به تجربه تلخ همکاری با قالیباف! + فیلم

بازخوانی بخشی از مصاحبه ای که 2 سال پیش از شبکه دوم سیما پخش شد نشان دهنده انتقادات حجت الاسلام شهاب مرادی از محمدباقر قالیباف است.

اعتراف شهاب مرادی به تجربه تلخ همکاری با قالیباف! + فیلم

به گزارش آیند، فراگیر شدن ویدئویی تازه از شهاب مرادی در فضای مجازی و شوخی های این روحانی باعث شد که روزنامه خراسان این اظهارات را «توهین به مشهدی ها» بخواند.

برای یافتن منظور شهاب مرادی از مشهدی هایی که او به آنها اشاره کرد با سرزدن به سوابق اظهارات شهاب مرادی به نتایج جالبی می رسیم.

مرادی که در شهرداری تهران سابقه همکاری با محمدباقر قالیباف را در کارنامه دارد، 2 سال پیش گفته بود:«باید درباره دوره تلخ همکاری با قالیباف حرف بزنم. شاید اگر زنده باشم 10 سال دیگر در مورد آن صحبت کنم.»

سال 93 شهاب مرادی زمان ریاستش بر سازمان فرهنگی هنری شهرداری طرحی به نام «مهربانی با پرندگان» را مطرح کرده و به مرحله اجرا رساند.

از 20 تا 24 مهر سال 93 در فضای باز و سرسبز 11مرکز فرهنگی هنری پایتخت صدها بلبل خرما را در حضور شهروندان تهرانی آزاد کردند تا مردم تهران هم پرنده‌های خود را از قفس آزاد کنند.

شهاب مرادی بعد از پایان مسئولیت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در یک برنامه تلویزیونی گفت: برای آن طرح چقدر فحش خوردم و شهرداری هم یک ریال بابت آن کار پرداخت نکرد.

او بلافاصله افزود: یک موقع باید درباره دوره تلخ همکاری با قالیباف حرف بزنم. ولی هیچی نمی گویم. اگر زنده باشم شاید 10 سال دیگر در مورد آن صحبت کنم.

بررسی این دو فیلم نشان می دهد فرد مشهدی که شهاب مرادی در حالت «شوخی و جدی می گوید، بین مرگ و همکاری با مشهدی‌ها، مرگ خیلی شیرین‌تر است!» احتمالا محمدباقرقالیباف شهردار پیشین تهران که سابقه همکاری با او را دارد است.

شهاب مرادی با اشاره به طرح «مهربانی با پرندگان» تاکید کرد: برای اجرای این طرح نه بودجه داشتم نه اختیار. این طرح کاری شخصی بود. در همان فضا فحش هم دادند که چرا این کار را انجام دادید. چپ و راست شورای شهر تهران به من فحش دادند.

او در پایان گفت: نگهداری حیوان در خانه ظلم در حق حیوانات است.

ارسال نظر

پربازدیدترین