|
| کد مطلب: ۸۹۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

روزنامه خراسان:

حضور زنان در ورزشگاه باعث شد حتی یک حرف رکیک زده نشود

روزنامه خراسان در گزارشی از حضور بانوان در استادیوم آزادی نوشت:شور و شعف تماشاگران خانم وصف نشدنی بود، برخی در حالی که اشک شوق می ریختند لبخند می زدند و این پارادوکس عجیب را می شد در چهره بسیاری از آن ها دید.

حضور زنان در ورزشگاه باعث شد حتی یک حرف رکیک زده نشود

برخی با فریاد وارد ورزشگاه می شدند و باورشان نمی شد که رویای شان تحقق پیدا کرده است.عده ای خانوادگی آمده بودند؛مادر و دختر و پسران خردسال و حتی بین آن ها مادربزرگی بود که با نوه و عروس اش از خوزستان برای تماشای بازی به تهران و آزادی آمده بود. یا مادری که میان سال بود و می گفت برای چنین روزی لحظه شماری کرده و انتظار کشیده و حالا دیگر برای ابراز هیجانات جوانی دیر بود اما از روی دادن این اتفاق و دیدن شور و شعف و لذت دیگران شاد و خندان بود و کنار دختر جوانش به تماشای فوتبال نشسته بود.

مادرانی بودند که با فرزندان خردسال شان به ورزشگاه آمده و صورت آن ها را با نمادهای متعلق به استقلال رنگ آمیزی کرده بودند.

حضور و ذوق هواداران خانم کل ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود و پس از مدت ها شاهد بودیم که جو و فضای ورزشگاه تلطیف شد و دیگر مثل هفته گذشته که 90 دقیقه الفاظ رکیک در فضا می پیچید، خبری از شعارهای تند و زننده و رکیک نبود.

عکاسان، خبرنگاران، بازیکنان و کادرفنی استقلال و حتی تیم مهمان به احترام ورود خانم ها به ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند و ادای احترام کردند و برد استقلال هم شیرینی این اتفاق تاریخی را برای هواداران خانم دو چندان کرد.

حتی هواداران مرد هم برای خوشامدگویی و استقبال از این رویداد تاریخی تلاش کردند که جو ورزشگاه را برای تشویق تیم شان هماهنگ کنند و بانوان هوادار استقلال را هم در شعارهای پینگ پنگی سهیم سازند که چند بار موفق شدند و دفعاتی هم به دلیل بی تجربگی هواداران خانم در پاسخ گویی، ناموفق بودند که خود این موضوع از نکات جالب و سرگرم کننده بازی استقلال و مس کرمان بود و باعث خنده می شد.

این رویداد با همه کم و کاستی هایی که در تجربه اول داشت بدون مشکل خاصی به ثبت رسید تا همگان امیدوار به تکرارش در دیدارهای آینده باشند.

ارسال نظر

پربازدیدترین