|
| کد مطلب: ۸۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

با وجود انتشار اخبار ضد و نقیض درباره کاوه رضایی، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد پوشیدن پیراهن استقلال توسط او باشیم.

کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

ورزش سه نوشت: از همان 47 روز پیش که باشگاه ادهورلی بلژیک خبر رسمی جدایی کاوه رضایی را روی صفحه اینستاگرام خود قرار داد، پیش‌بینی‌ها حکایت از بازگشت این ستاره به فوتبال ایران و البته پوشیدن دوباره پیراهن استقلال توسط او داشت.

طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره رضایی وجود دارد. جدا از احتمالات خفیفی که درباره ماندگاری او در فوتبال اروپا مطرح می‌شد اما بحث پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و استقلال به او بسیار داغ بوده است. دو باشگاه مطرح فوتبال ایران طی روزهای گذشته مذاکراتی را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌هایش جلو بردند اما با این حال به نظر می‌رسد مقصد کاوه رضایی تیم سابق خود و پوشیدن پیراهن آبی در لیگ برتر باشد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما اگرچه کاوه رضایی هم اکنون در ایران حضور ندارد و در بلژیک بسر می‌برد اما مذاکرات او و مدیربرنامه‌هایش با مدیران استقلال به حد چشمگیری خوب جلو رفته است. رضایی با توجه به سابقه خوبی که در استقلال دارد و البته محبوبیت ویژه‌ او نزد هواداران طبیعی است که علاقه‌مند باشد دوباره در خط حمله آبی‌پوشان به میدان برود.

در چنین شرایطی مسئولان استقلال درباره کاوه رضایی از ریکاردو ساپینتو هم استعلام کردند و این مربی پرتغالی مهاجم پیشین ادهورلی بلژیک را تایید کرده است.

در کنار همه این اتفاقات به نظر می‌رسد مذاکرات استقلال و رضایی به مراحل پایانی خود رسیده و هیچ بعید نیست طی یکی دو روز آینده قرارداد همکاری به امضای طرفین برسد. مسئولان استقلال از صبح امروز هم مذاکرات جدی‌ای را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌های او جلو بردند که گفته می‌شود این مذاکرات نتایج خوبی در پی داشته است.

ارسال نظر

پربازدیدترین