|
| کد مطلب: ۹۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

چگونه از پیامک‌ های گوشی‌ های اندروید پرینت بگیریم؟

اگرچه در عصر دیجیتالی امروز استفاده از کاغذ نسبت به قبل کاهش پیدا کرده، اما گاهی اوقات نیاز می‌ شود که به دلایل مختلفی از یک محتوای خاص پرینت بگیریم که برای مثال می‌ توان به پرینت گرفتن از پیامک‌ ها به عنوان یکی از این موارد اشاره کرد.

چگونه از پیامک‌ های گوشی‌ های اندروید پرینت بگیریم؟

در برخی از شرایط ممکن است پیامک‌ های بسیار مهمی برای شما ارسال شود که دربرگیرنده‌ اطلاعات حیاتی هستند. همچنین بسیاری از کاربران تمایل دارند که از لحظات و گفتگوهای خاطره‌ انگیز خود با یک فرد خاص در گوشی‌ های هوشمندشان، یک نسخه‌ چاپی نیز داشته باشند. در این موارد است که اهمیت پرینت گرفتن از پیامک‌ ها دو‌ چندان می‌شود. روش‌ های مختلفی برای چاپ کردن پیامک‌ ها در گوشی‌ های اندرویدی وجود دارد که شامل آپلود پیام‌ ها در کامپیوتر یا ارسال آن‌ ها از طریق ایمیل می‌ شود. اما در این مقاله، ساده‌ ترین روش یعنی پرینت مستقیم پیامک‌ها از گوشی‌ های هوشمند اندروید را به شما آموزش خواهیم داد. 

از آنجایی که اکثر اپلیکیشن‌ های SMS، قابلیت پرینت گرفتن مستقیم از پیامک‌ ها را ندارند، سریع‌ ترین و ساده‌ ترین راه برای چاپ پیام‌ های متنی از گوشی هوشمند اندرویدی شما، گرفتن اسکرین‌ شات از پیامک‌ های مورد نظر و سپس ارسال تصویر آن‌ ها به پرینتر است. اگر پرینتر از قبل در شبکه WiFi موبایل شما تعریف شده باشد به راحتی می توانید اسکرین شات را به پرینتر ارسال کنید. در غیر این صورت باید ابتدا پرینتر را شناسایی و به لیست ابزارهای ثبت شده در لیست WiFi اضافه کنید، سپس با share کردن اسکرین شات با پرینتر، آن را پرینت بگیرید.

ارسال نظر

پربازدیدترین