|
| کد مطلب: ۹۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می‌شود

بررسی اپلیکیشن توییتر نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در حال توسعه قابلیتی برای برقراری تماس‌های ویدیویی است.

توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می‌شود
منبع: دیجیاتو |

ایلان ماسک پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد توییتر را به اپلیکیشن همه‌چیز تبدیل کند و قابلیت‌های یک پیام‌رسان کامل را به این شبکه اجتماعی بیاورد. حالا به‌نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های آتی در این پلتفرم پشتیبانی از چت‌های ویدیویی خواهد بود.

توسعه‌دهنده‌ای به‌نام «الساندرو پالوزی» می‌گوید قابلیت چت ویدیویی توییتر در خود صفحه چت ظاهر خواهد شد و با یک کلیک به‌سادگی می‌توانید با فردی که می‌خواهید تماس ویدیویی برقرار کنید. طبق این گزارش، کاربران می‌توانند صدای خروجی چت‌های ویدیویی را قطع کنند و همچنین تصمیم بگیرند که می‌خواهند تصویر، صدا یا هر دو به دست مخاطب برسد.

توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می‌شود

تماس ویدیویی در توییتر قابلیت غیرفعال‌شدن خواهد داشت؟

بااین‌حال، پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت تفاوت‌هایی با چت‌های ویدیویی سایر پیام‌رسان‌ها داشته باشد. برای مثال، ممکن است توییتر به کاربران اجازه دهد مشخص کنند که چه کاربرانی می‌توانند با آن‌ها تماس ویدیویی برقرار کنند. به‌طور خلاصه، این یعنی کاربران می‌توانند این ویژگی را به‌طور کلی غیرفعال کنند، همان‌طور که می‌توانند بخش DM را غیرفعال کنند.

توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می‌شود

قابلیت ویدیو چت در توییتر درحال‌حاضر در دست توسعه قرار دارد و نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. پالوزی اطلاعاتی درباره زمان احتمالی عرضه این ویژگی منتشر نکرده است و پیش از این گزارش هم چیزی در این باره اعلام نشده بود. در نتیجه، نمی‌توان گفت که این قابلیت چه زمانی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بااین‌حال، ایلان ماسک چندی پیش گفته بود که این شرکت در حال کار روی سه ویژگی جدید است. اولین ویژگی شیوه‌های انتخاب نمایش محتوا به‌صورت الگوریتمی یا زمانی بود که به این شبکه اجتماعی اضافه شد. ویژگی بعدی تغییر موقعیت دکمه بوکمارک است که احتمالاً در همین هفته در اختیار قرار خواهد گرفت. توییتر همچنین در هفته‌های پیش رو می‌خواهد امکان نشر توییت‌های طولانی را فراهم کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین