|
| کد مطلب: ۹۴۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

نسل جدید مک مینی با تراشه ‌های M2 و M2 پرو معرفی شد

اپل در کنار معرفی مدل ‌های جدید مک ‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، از مک مینی جدید هم رونمایی کرد که همراه با تراشه ‌های M2 و M2 پرو به دست کاربران می ‌رسد.

نسل جدید مک مینی با تراشه ‌های M2 و M2 پرو معرفی شد

اپل در کنار معرفی مدل ‌های جدید مک ‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، از مک مینی جدید هم رونمایی کرد که همراه با تراشه ‌های M2 و M2 پرو به دست کاربران می ‌رسد. مدل پایه مک مینی جدید با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می ‌رسد و برای خرید مدل مبتنی بر M2 پرو باید حداقل ۱۲۹۹ دلار بپردازید.

مدل پایه این کامپیوتر کوچک در کنار تراشه‌ M2 از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از دیگر امکانات آن می‌ توانیم به وجود دو پورت USB-A و دو پورت تاندربولت ۴ اشاره کنیم که نسبت به تاندربولت ۳ استفاده شده در نسل قبلی، یک ارتقا محسوب می ‌شود. مدل‌ پایه‌ نسخه‌ دارای M2 پرو با رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و دو پورت تاندربولت ۴ اضافی در کنار همان پورت‌ های موجود در مدل M2 عرضه می ‌شود.

این اولین باری است که اپل برای مک مینی از مدل پرو چیپست ‌های خود استفاده می ‌کند. همانطور که احتمالا می‌ دانید، نسل قبلی مک مینی با چیپست M1 راهی بازار شد و حالا بعد از مدت ‌ها انتظار شاهد معرفی نسل جدید این کامپیوتر کوچک هستیم. البته خبری از چیپست M2 مکس نیست و در حال حاضر این تراشه صرفا در مدل‌ های جدید مک ‌بوک پرو مورد استفاده قرار گرفته است.

با وجود اینکه طی ماه‌ های گذشته شایعات زیادی در مورد طراحی جدید مک مینی منتشر شده بود، ولی این مدل عملا از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و کاربران صرفا با سخت‌افزار متفاوت روبرو خواهند شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین