|
| کد مطلب: ۹۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

باگ عجیب و ترسناک آیفون ۱۴ + تصویر

برخی از کاربران آیفون ۱۴ از مشاهده خطوط افقی و رنگی بر روی نمایشگر گوشی خود خبر دادند که ظاهرا یک باگ نرم‌افزاری عجیب است.

باگ عجیب و ترسناک آیفون ۱۴ + تصویر

گجت‌نیوز نوشت: برخی از کاربران آیفون ۱۴، پس از روشن کردن نمایشگر دستگاه خود، با خطوط افقی عجیبی مواجه شدند که به‌گفته اپل جای نگرانی ندارد و مشکل سخت‌افزاری نیست. ایراد جدید آیفون ۱۴ که به‌نظر می‌رسد مدل پرو مکس را بیش‌تر تحت‌تاثیر قرار داده، ظاهرا یک باگ نرم‌افزاری است و کاربران تا دریافت به‌روزرسانی بعدی iOS، چاره‌ای جز تحمل آن ندارند.

خطوط افقی عجیب روی نمایشگر آیفون ۱۴

(عکس) باگ عجیب و ترسناک آیفون ۱۴!

شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.

بااین‌حال، طبق گزارش‌ها، برخی از راه‌حل‌ها مانند غیرفعال کردن قابلیت Always On Display، خاموش کردن تلفن به‌صورت دستی و ریست گوشی، به‌طور موقت در حذف خطوط افقی نمایشگر موثر هستند.

از سوی دیگر، برخی از کاربران معتقدند که باگ جدید آیفون ۱۴، تنها بر روی پنل‌های LG مشاهده شده و نمونه‌های ساخت سامسونگ چنین مشکلی ندارند. هم‌چنین تعدادی دیگر نیز به وجود باگ در نسخه بتای iOS ۱۶.۲ مشکوک هستند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین