|
| کد مطلب: ۹۱۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

ایلان ماسک از توییتر می رود

منابع آگاه از «جست‌وجوی فعالانه‌ی» ایلان ماسک برای مدیرعامل جدید توییتر خبر می‌دهند. ماسک پیش‌تر گفته بود مدیریت توییتر برایش شغلی موقتی است.

ایلان ماسک از توییتر می رود
منبع: زومیت |

 

زومیت نوشت: CNBC به‌نقل از منابع آگاه می‌نویسد ایلان ماسک، مالک توییتر، به‌شدت به‌دنبال مدیرعامل جدیدی برای این شبکه‌ی اجتماعی می‌گردد. ماسک که توییتر را چند ماه پیش در قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری ازآنِ خود کرد، پیش‌تر گفته است که رهبری توییتر برایش شغلی موقتی محسوب می‌شود.

ایلان ماسک که اکنون دومین فرد ثروتمند دنیا است، ماه گذشته در دادگاهی که با محوریت تسلا برگزار شد، گفت: «انتظار دارم که زمانم را در توییتر کاهش دهم و با گذشت زمان فرد دیگری را برای مدیریت این شبکه‌ی اجتماعی پیدا کنم.» البته یکشنبه‌ی این هفته ایلان ماسک در توییتی نوشته بود «هیچ جایگزینی وجود ندارد» تا به این طریق نشان دهد که حداقل فعلاً هیچ‌کس برای دراختیار گرفتن سِمَت مدیرعاملی توییتر انتخاب نشده است.

ایلان ماسک از زمان خرید توییتر گفته که این شبکه‌ی اجتماعی در آستانه‌ی ورشکستگی است. او می‌گوید: «مسئله‌ی اصلی پیداکردن مدیرعامل نیست؛ بلکه پیدا کردن مدیرعاملی است که بتواند توییتر را زنده نگه دارد.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین