|
| کد مطلب: ۱۰۶۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

عکسهای جنجالی دختر زیبای ژاپنی که مرد است !

دختر ژاپنی زیبا و معروفی که هزاران دنبال کننده در فضای مجازی داشت، به یکباره حقیقتی را فاش کرد که دلیل تعجب همگان شد.

عکسهای جنجالی دختر  زیبای ژاپنی که مرد است !
منبع: نمناک |

دختر ژاپنی که عکسهایش سالها در فضای مجازی منتشر می شد، ماجرایی داشت که پس از برملا شدن همه را شوکه کرد.

صاحب عکسی که مشاهده می کنید، در بیشتر عکس‌هایی که در توییتر منتشر می‌کند، شبیه یک دختر نوجوان ژاپنی به نظر می‌رسد، اما اخیراً عکس‌هایی از 12 سال پیش منتشر و طرفدارانش را شوکه کرد.

 

لاغری-دختر-ژاپنی

 

نانامی کانا که یک اینفلوئنسر ژاپنی با حدود 35000 دنبال کننده در توییتر است، در واقعیت مردی 45 ساله است که به سادگی با پوشیدن لباس های زنانه و ظاهر شدن به عنوان یک دختر نوجوان لذت می برد؛ البته ناگفته نماند که به طور قابل توجهی این کار را به خوبی انجام می دهد، زیرا اکثر افرادی که برای اولین بار از صفحه توییتر او بازدید می کنند، به این واقعیت که او یک مرد است، را باور نمیکنند.

نانامی وقتی برای اولین بار عکس‌هایی از گذشته خود را منتشر کرد و فاش کرد که روزی بیش از 60 کیلوگرم از امروز سنگین‌تر بوده است، واقعاً طرفداران خود را متحیر کرد. دنبال کنندگان صفحه رسمی نانامی که از تغییر شکل او شوکه شده بودند، خواستند بدانند او چگونه این تغییر را انجام داده است.

همه چیز هشت سال پیش زمانی شروع شد که او 115 کیلوگرم وزن داشت و پزشکش به او هشدار داد که در خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی قرار دارد. هشدارهای پزشک واقعاً باعث شد که اینفلوئنسر به فکر افتاده و شروع به اصلاح رژیم غذایی خود کاهش وزن کند.

حدود پنج سال طول کشید تا او بالاخره توانست بیش از نیمی از وزن بدن خود را کاهش دهد. او اکنون تنها 54 کیلوگرم وزن دارد و این کاهش وزن در ذهن او ایده ای خلق کرد که نتیجه اش شد آنچه میبینید؛ یعنی فعالیت به عنوان یک دختر زیبای ژاپنی در فضای مجازی.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین