|
| کد مطلب: ۹۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

برای مدیریت زمان بهتر این کتابها را بخوانید

اگر اغلب با کار زیاد یا مسئولیت‌های بیش‌ازحد احساس استرس و اضطراب دارید یا احساس می‌کنید میزان وظایف‌ روزمره‌تان از زمانی که در اختیار دارید بیشتر است، می‌توان ادعا کرد با مشکل مدیریت زمان در زندگی‌ روبه‌رو شده‌اید.

برای مدیریت زمان بهتر این کتابها را بخوانید

مدیریت زمان یکی از حیاتی‌ترین عناصر بهره‌وری، تعادل بین کار و زندگی و در نهایت کسب موفقیت است؛ درواقع توانایی مدیریت زمان به فرد این امکان را می‌دهد که کارهای بیشتری را در مدت‌زمان کوتاه‌تری انجام داده، استرس خود را کاهش دهد و درنهایت موفقیت‌های شغلی بیشتری را کسب کند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود مهارت‌های مدیریت زمان و بهره‌وری، استفاده از دانش و تجربه‌ی دیگران است. در کتاب‌های مدیریت زمان راهنماهایی هستند که به خوانندگان کمک می‌کنند تا کارهایشان را سازمان‌دهی کرده و از زمان به‌طور موثرتری استفاده کنند.

اگر با مسئله‌ی مدیریت زمان دست‌وپنجه نرم می‌کنید یا کنجکاو هستید که چگونه افراد موفق کارهایشان را زمان‌بندی می‌کنند، لیست ۶ کتاب کاربردی برای مدیریت زمان را که در ادامه‌ی این مطلب معرفی کرده‌ایم، همان چیزی است که شما نیاز دارید. این آثار موضوعاتی مانند مدیریت زمان، تمرکز و کنار گذاشتن اهمال‌کاری را پوشش می‌دهند.

۱. قورباغه را قورت بره

۲. اصل موفقیت ۲۰/۸۰

۳. هفته‌ی کاری چهارساعته

۴. چک‌لیست

۵. قدرت عادت

۶. سامان دادن کارها

ارسال نظر

پربازدیدترین