|
| کد مطلب: ۹۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

دی کاپریو خسته از شایعات در مورد ارتباطش با دختران جوان

از زمانی که لئوناردو دی‌کاپریو در سینمای هالیوود تبدیل به چهره‌ای سرشناس شد، زندگی شخصی و عاشقانه او همیشه در کانون توجهات بوده؛ هرچند که این موضوع هرگز برای خود او دلنشین نبوده است.

دی کاپریو خسته از شایعات در مورد ارتباطش با دختران جوان
منبع: خبر آنلاین |

 یکی از دلایلی که سبب دلخوری دی‌کاپریو از این ماجرا می‌شود، این است که همواره اختلاف سنی بالای دی‌کاپریو و نامزدهایش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و حتی سوژه خنده می‌شود.

این اتفاقی بود که اخیرا در مراسم اسکار رخ داد و امی شومر دراین باره گفته بود: «در مورد لئوناردو دی‌کاپریو چه می‌توانم بگویم؟ او تلاش‌های زیادی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی انجام می‌دهد تا دنیایی سالم‌تر و سبزتر برای نامزدهایش فراهم کند؛ چون خودش مسن‌تر و نامزدهایش عموما جوان‌تر هستند.»

سوژه جالبی که در این باره مطرح می‌شود، این است که سن دخترانی که دی‌کاپریو با آنها آشنا می‌شود، هرگز بالاتر از ۲۵ سال نیست و حتی گفته می‌شود که در انتخاب شریک زندگی، این قانون دی‌کاپریو است.

اخیرا نیز صحبت‌هایی در مورد آشنایی دی‌کاپریوی ۴۸ ساله با دختری ۱۹ ساله به نام الن پولانی مطرح شده بود که این موضوع سریعا تکذیب شد. حالا یکی از دوستان نزدیک دی‌کاپریو در این رابطه گفته: «لئو در حال حاضر مجرد است و اصلا از این شایعه که او به دنبال دخترهای جوان می‌گردد خوشش نمی‌آید. او هرجا که می‌رود، شایعاتی درباره آشنایی او با جوان‌ترین و زیباترین دختر حاضر در مراسم مطرح می‌شود.»

ارسال نظر

پربازدیدترین