|
| کد مطلب: ۹۸۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

یاد زهره فکورصبور یکساله شد

سال گذشته در چنین روزی خبر درگذشت زهره فکورصبور در سن ۴۳ سالگی اعلام شد.

یاد زهره فکورصبور یکساله شد
منبع: ایران |

خبر، دردناک و ناگهانی بود و بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون و همچنین علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی را در شوک و سپس سوگ عمیقی فرو بُرد.

حضور جدی فکورصبور در تلویزیون به سریال «روزگار جوانی» و سال ۱۳۷۷ برمی‌گشت؛ مجموعه‌ای به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر توسلی که در آن زمان بازیگران جوان بسیاری را به دنیای تصویر معرفی کرد.

فکور صبور در سریال‌های متعددی از کارگردانانی چون قاسم جعفری و سیروس مقدم ایفای نقش کرد. «مسافری از هند»، «کمکم کن» و «از نفس افتاده» از ساخته‌های قاسم جعفری و «ریحانه»، «نرگس» و «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم.

قاسم جعفری پس از این اتفاق، از زهره فکور صبور به عنوان بازیگری بی‌حاشیه، همراه و مهربان یاد کرد که غریب بود و غریبانه هم رفت. او پس از رفتن همیشگی این بازیگر، چنین نوشت: «کاش می‌دانستم چرا سکانس آخر دختر پرجنب و جوش سریال‌هایم این چنین تلخ و غیرمنتظره تمام شد.» زهره فکور صبور بازیگری که نرسیده به ایستگاه ۴۴ سالگی، قطار زندگی‌اش متوقف شد، تنها ۲۰ روز تا سالروز تولدش فاصله داشت.

روز خاکسپاری پیکر این بازیگر، جمع زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان به وی حضور داشتند. پیکرش در میان بی‌تابی مادر و دیگر اعضای خانواده در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد و این پایان بازیگری بود به اسم زهره فکورصبور که همانند نامش صبور بود و آرام.

ارسال نظر

پربازدیدترین