|
| کد مطلب: ۹۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

چرا هواپیماهای جنگی این فیلم مسلح نبودند؟

سازندگان فیلم «های‌پاور» درباره برخی انتقادها از مسلح نبودن هواپیمای این فیلم جنگی‌ به هزینه‌های بالای استفاده از تجهیزات نظامی اشاره کردند ، از جمله یک باک بنزین که بیش از ۱۰۰ میلیون خرج دارد.

چرا هواپیماهای جنگی این فیلم مسلح نبودند؟
منبع: ایسنا |

روز گذشته فیلم دفاع مقدسی «های پاور» به کارگردانی هادی محمدپور و تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی و ابادز جوکار در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد و تعدادی از عوامل و بازیگران از جمله فرزاد حسنی در نشست مطبوعاتی آن شرکت‌ کردند.

در ابتدا جوکار با اشاره به روز نیروی هوایی این فیلم را که درباره شهید ستاری بود، به شهدای نیروی هوایی تقدیم کرد.‌

اتابک نادری بازیگر اصلی این فیلم هم با اشاره به اینکه سر صحنه فیلمبرداری بوده و چون تکلیف بود خود را به کنفرانس‌ مطبوعاتی رسانده، گفت: شنیدم که بعضی حرف از درو کردن جوایز می‌زنند ولی جایزه و رتبه هیچ گاه برای من سرنوشت ساز نبوده و تئاتر و سینما و بازیگری خانه من است. برهمین اساس معتقدم اگر هم دلخور باشیم خانه را ترک نمیکنیم.

او افزود: همچنین به عنوان فرزند آذربایجان می‌گویم که ما در شرایط حادی هستیم و با هموطنان خود که در سرمای جانسوز، بی‌پناه هستند ابراز همدردی می‌کنم. از همه خیرین و استادم پرویز پرستویی که در منطقه است و مردم را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. 

فرزاد حسنی هم با اشاره به حضور خودش در جایگاه مجری نشست‌های جشنواره فیلم فجر بیان کرد:همیشه وقتی بحث دفاع مقدس بوده من بدون هیچ حرفی پذیرفته‌ام، حتی اگر کارم کمتر از این چیزی باشد که در «های پاور» بود.

کارگردان این فیلم در ادامه در پاسخ به اینکه چرا هواپیمای جنگی در فیلم مسلح نبود گفت: شما حتما نظامی هستید چون مخاطب عام متوجه مسلح نبودن هواپیما و نداشتن موشک نمیشوند. همین که هواپیما با یک باک بنزین ۱۲۰ میلیونی را برای ما بلند کردند کار بزرگی بود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین