|
| کد مطلب: ۹۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد

فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به عنوان تنها انیمیشنی که امسال در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه‌ها بهره گرفته است.

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد
منبع: ایرنا |

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا به کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی و تهیه‌کنندگی حامد جعفری در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی می‌شود.

این انیمیشن جدیدترین ساخته گروه هنر پویا است که فایل دی سی پی نهایی آن در موعد مقرر تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شده است و روز شنبه (۱۵ بهمن) ساعت ۱۶ در پردیس ملت نمایش داده می‌شود.

هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت «ببری» شخصیت مکمل فیلم را بر عهده دارد و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ فیلم است.

جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را برعهده دارند.

امیر توسلی آهنگساز، سامان مجدوفایی اصلاح رنگ و حسین ابوالصدق صداگذار از دیگر عوامل انیمیشن «بچه زرنگ» هستند. فرایند تدوین نهایی این اثر برعهده حسن ایوبی بوده است.

در خلاصه قصه منتشر شده درباره «بچه زرنگ» آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هر کس و هر چیزی کمک کند اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و ....»

گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌ روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است.

چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با شعار «اخلاق، امید و آگاهی» به دبیری مجتبی امینی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در تهران و ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین