|
| کد مطلب: ۹۵۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

فیلیمو را هم فیلتر کنید، کسی پای تلویزیون نمی نشیند

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده معتقد است حذف پلتفرمی مانند فیلیمو بازهم باعث نمی‌شود که مخاطبان تلویزیون را تماشا کنند، ضمن اینکه فیلیمو ساختارشکنی و هنجار شکنی انجام نداده است.

منبع: ایسنا |

وی گفت:اگر این مسئله را در نظر بگیریم که باید عقلانیت در رفتار این نهادها و مسئولین تصمیم‌گیر وجود داشته باشد، طبیعتا این رفتار اشتباه است. در واقع فکر می‌کنم که مشابه این رفتارهاست که فعلا جامعه را به این شکل در آورده که همه نوع درگیری در آن دیده می‌شود.

صرف‌نظر از اینکه فیلیمو چه کار کرده یا نکرده، این نکته را فراموش نکنیم در چند سال گذشته بحران اقتصادی گریبان مردم را گرفته بود، با تولید سریال، هزاران نفر را در حوزه سینما و فیلم‌سازی به کار مشغول کرد. همین سریال «جیران» در اوج کرونا باعث ایجاد اشتغال برای هزار نفر شد که به صور مستقیم یا غیرمستقیم با این پروژه در ارتباط بودند. این مسئله فی نفسه خودش یک ارزش به شمار می‌آید، این پلتفرم‌ها در مملکتی که دچار بحران اقتصادی پی‌درپی است یک کارآفرینی انجام دادند و به جای اینکه مورد تشویق و استقبال قرار بگیرند، آن‌ها را تهدید می‌کنند. اگر ما خیرخواه این جامعه و مردم هستیم، چرا باید چنین رفتاری انجام شود؟

 

ارسال نظر

پربازدیدترین