|
| کد مطلب: ۹۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

جشنواره فجر امسال فرق دارد؛ با رضا عطاران و جواد عزتی و دیگران!

جشنواره فیلم فجر با حضور کارگردانان پیشکسوت و جوان در راه است و فراموش نکنیم که این فستیوال ملی برای سینما که با نگاهی بین المللی به خانه چهل و یکم رسیده است بخشی از شناسنامه سینمای ما است که می تواند در تاریخ ماندگار شود.

جشنواره فجر امسال فرق دارد؛ با رضا عطاران و جواد عزتی و دیگران!
منبع: سینا پرس |

این روزها بحث و نقل در خصوص جشنواره فیلم فجر داغ است ، خیلی ها از انصراف می گویند ، خیلی ها از تحریم جشنواره می گویند، مسئولین از آرامش خاطر در خصوص حضور فیلم های جذاب می گویند و البته برخی از شرکت کنندگان در محافل مختلف حضورشان را تکذیب می کنند اما فرم های جشنواره را پر کردند واز سویی اعلام آمادگی کردند و البته برخی نیز در صدد این هستند که همکارانشان را از حضور در جشنواره منصرف کنند.

شواهد نشان از این دارد که در جشنواره امسال نیز حضور متعدد فیلمسازان قابل حدس است و طبیعی است که جشنواره می تواند به دور از حواشی با حضور آثار درخشان برگزار شود. 

آمار و اخباری که از فیلم ها و نقل و قول ها به گوش می رسد نشان از این دارد که جشنواره امسال نیز چند فیلم پر سر و صدا، یکی دو فیلم کمدی و البته چند اثر در ژانرهای دیگر دارد.

رضا عطاران و پژمان جمشیدی مهمان «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری هستند 

باران کوثری با «رگ های آبی» پدرش جهانگیر کوثری احتمالا مهمان جشنواره چهل و یکم خواهد بود و به زودی اخباری از حضور دیگر بازیگران و آثار جشنواره به اطلاع خواهد رسید.

ارسال نظر

پربازدیدترین