|
| کد مطلب: ۹۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟

حمید فرخ نژاد سلبریتی فراری که چندی پیش، پس از پایان یک سریال امنیتی چند میلیارد تومان پول به جیب زد و به امریکا رفت، این روزها نزد کاربران داخل و خارج از احتمال نفوذی بودنش سخن به میان می‌آید.

حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟
منبع: روزنامه جوان |

روز جوان نوشت :

او در حالی از کشور خارج شده و علیه نظام و رهبری موضع تند گرفته که در آخرین کار بازیگری‌اش نقش یک مأمور امنیتی جمهوری اسلامی را در یک سریال مربوط به موضوع نبرد با داعش در عراق بازی کرده و بر درستی سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی صحه گذاشته است. فرخ نژاد چند روز پیش از تریبون تلویزیون بدنام اینترنشنال، در اظهار نظری منافقانه از ملت ایران و حمایت از آن‌ها دم زد، اما گویی فراموش کرده که چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود اگر پسرش نباشد، می‌خواهد همه مردم ایران نباشند!

رفتارهای متناقض و سینوسی او،اما این روزها،برای این چهره جنجالی حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است،به گونه‌ای که برخی او را مأمور نفوذی جمهوری اسلامی میان اپوزیسیون خارج از کشور می‌دانند. فرخ نژاد اکنون مصداق «از اینجا رانده و از آنجا مانده» شده است. اگر چه با پشت پا زدن به ملت و کشور خود، همه پل‌های پشت سرش را خراب کرد، اما نزد ایرانیان خارج از کشور هم جایگاهی نیافت که هیچ بلکه با دیده تردید به او می‌نگرند.

همان روزها که فرخ نژاد در صفحه شخصی خود، به نظام، رهبری و مردمش توهین کرد، کاربری درباره او نوشته بود: «تا همین سه، چهار روز قبل داشت نقش یک مأمور ایرانی را در سریال سقوط بازی می‌کرد، این کار را برای جمهوری اسلامی می‌کرد! برای دفاع از نظام نقش بازی می‌کرد و البته نزدیک به یک‌ونیم‌میلیارد پولش را هم تمام‌وکمال گرفت. حالا نقشی دیگر، چه فرقی می‌کند؟! او نان‌خور این حکومت بوده! اپوزیسیون‌بودنش را زمانی می‌شد باور کرد که وسط اغتشاشات برای نظام فیلم بازی نمی‌کرد! اگر به خاطر قراردادش هم مجبور بود، حداقل پولش راتمام‌وکمال نمی‌گرفت!»

بنابراین برخی کاربران اکنون به خود حق می‌دهند که درباره او به گونه دیگری فکرکنند و از احتمال نفوذی بودنش بنویسند. یکی از کاربران داخلی در این باره نوشت: «دوستان در نقد فرخ‌نژاد عجله نکنید شاید ایشون نفوذی ما باشه که رفته اونور آب و الان هم داره نقشش رو خوب بازی می‌کنه». دیگری به طنز نوشت: «پیش خودمون باشه، ولی تا قبل از ۲۲ بهمن حمید فرخ نژاد با کلی اطلاعات ناب از براندازان و جماعت «زن، زندگی، آزادی» به وطن برمی‌گرده، خیلی بهش اهانت نکنیدکه اون روز شرمنده این نفوذی جمهوری اسلامی نشویم.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین