|
| کد مطلب: ۹۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

دستور پخت‌های قدیمی مامان پز رابعه مدنی را از دست ندهید

تهیه‌کننده «آشپزی مامان پز» درباره این برنامه آشپزی که با حضور رابعه مدنی بازیگر ضبط می‌شود توضیحاتی ارائه کرد.

دستور پخت‌های قدیمی مامان پز رابعه مدنی را از دست ندهید

انسیه شمس‌اللهی که از اواخر سال ۱۳۹۰ وارد رادیو شده است و این روزها چند برنامه رادیویی دارد درباره ورود اولیه‌اش به رادیو بیان کرد: من از طریق جشنواره استعدادیابی «جوانه» با رادیو آشنا شدم. این جشنواره آماتوری و غیرحرفه‌ای بود که در آن شرکت کرده و در بخش تهیه‌کنندگی برنده شدم. در جشنواره مذکور حدود هفت هزار نفر شرکت کرده بودند که از بین آن‌ها ۲۶ نفر انتخاب شدند و ۱۳ نفر که در هر بخش از آن توانسته بودند مقام اول و دومی را از آن خود کنند، می‌توانستند در باشگاه رادیویی جوان فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: دوره تهیه‌کنندگی را در باشگاه رادیویی جوان گذراندم و تقریباً این دوره آموزشی شامل عناوین شغلی مختلف بود و اساتید به ما PSA آموزش دادند. پس از آن در باشگاه رادیو کار کردیم و خروجی کارها از آنتن رادیو جوان پخش می‌شد، آن موقع در ازای کاری که انجام می‌دادیم، حقوق نمی‌گرفتیم. بعد ما وارد رادیو جوان شدیم. از آن ۱۳ نفر، ۵ نفری که بالاترین نمره‌ها را گرفته بودند، مشغول کار شدیم. آن موقع من دانشجوی کارشناسی فیزیک بودم و هنوز درسم تمام نشده بود.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ وارد رادیو نمایش و بعد رادیو صبا شده است ادامه داد: در حال حاضر تهیه کننده «آشپزی مامان پز» هستم که با حضور رابعه مدنی بازیگر، ضبط می‌شود. برای ضبط این برنامه به خانه او می‌روم و با هم آشپزی می‌کنیم و او آنچه را که از دستور پخت‌های قدیمی یاد گرفته را برای مخاطبانمان بازگو می‌کند. فرم این برنامه مستند نمایشی است.

تهیه کننده برنامه «نوجوانانه» درباره این برنامه نیز توضیح داد: با چند نفر از نوجوانان که در رادیو صبا تست صدا داده بودند، برنامه را می‌چرخانیم. موضوع برنامه در خصوص مسائل نوجوانان است و آن‌ها محتوای برنامه را تولید می‌کنند. برنامه نویسنده و مجری ندارد و همه کاره نوجوانان هستند. این برنامه را پنجشنبه‌ها ضبط می‌کنیم که همان روز ساعت ۸ صبح وتکرار آن جمعه‌ها پخش می‌شود.

وی که به نوعی از دل جشنواره‌های رادیویی کارش را شروع کرده است اظهار کرد: من در جشنواره‌های گذشته رادیو شرکت کردم به طوری که می‌توانم بگویم در جشنواره سیزدهم بین‌المللی تندیس بهترین برنامه تعاملی در بخش بین‌الملل، جشنواره چهاردهم بهترین PSA در بخش داخلی و جشنواره پانزدهم که اختتامیه آن را برگزار نکردند، در بخش UGC برنده شده بودم. همچنین دیپلم افتخار جشنواره Abu را در سال ۲۰۱۴ را در بخش برنامه‌های تعاملی گرفتم.

ارسال نظر

پربازدیدترین